Siema.
Mam problem z olejem w zimę, chyba gęstnieje, bo kontrolka świeci dopóki porządnie silnika nie rozgrzeje, dlatego pomyślałem o zmianie oleju na mineralny 10w40, tak żeby w zimę nie gęstniał za bardzo.
Obecnie jeżdżę na 15w40 półsyntetyku, ale mam już 161 tyś przebiegu, więc może będzie lepiej chodził i kontrolka przestanie migać, świecić i piszczeć jak wymienię na taki olej.
A jeżeli to dobry pomysł, to jaki olej polecacie? I czy w ogóle dostanę jakiś 10w40 mineralny?
Dobry to pomysł, czy może zostać przy 15w40, co wy na to ?
Miewa również taką przypadłość, jak jadę 120 km/h trasą to też lubi mrugać kontrolka oleju i wtedy muszę zwalniać do 100 km/h - 90 km/h, wtedy przestaje mrugać. Domyślam się, że to może być ciśnienie oleju, może po zmianie na mineralny wszystko ustąpi. Co o tym myślicie?