zaczyna dymic i brac olej

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

zaczyna dymic i brac olej

Postprzez 2,0GTI » 18 maja 2009, o 23:10

witam moj golf zaczał brac olej pol litra na 1000 i dymic zaczyna jak jest goracy dymi na wolnych i jak zchodzi z wysokich obrotów mam wlany pol synstetyk 10w40 shel co pada pierscienie czy uszczelniacze? dzieki pozdrawiam
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

zaczyna dymic i brac olej

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 18 maja 2009, o 23:22

no niestety ale wygłądało by na pierscienie :zakrecony: ale zmiez cisnienie na tłokach to będzie coś więcej wia :-) domo
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez 2,0GTI » 18 maja 2009, o 23:26

kompesje ma ok i 220tys najechane
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez SYLWEEQ79 » 18 maja 2009, o 23:31

to były by uszczelniacze u mnie też czasem zdaży mu się puścić dymka :mrgreen: w mk2 też tak miałemz tym że jak go pogoniłem.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez 2,0GTI » 18 maja 2009, o 23:33

a da sie wymienic bez sciagania glowicy?"
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez SYLWEEQ79 » 18 maja 2009, o 23:36

no własnie tak się dzis z kolem zastanawiałem podobno cos tam można zakombinować ale pewien to nie jestem :-D
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez 2,0GTI » 18 maja 2009, o 23:39

nic bede myslał nad tym narazie dzieki serdeczne pozdrawiam
2,0GTI
2,0GTI
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 20:12
Lokalizacja: lodz

Postprzez pablomed » 19 maja 2009, o 18:42

2,0GTI napisał(a):a da sie wymienic bez sciagania glowicy?
da się. Trzeba zmajstrować narzędzie do naciskania spreżyn zaworowych, odpowiednie szczypce do wyrwania starych uszczelniaczy, sporo sznurka do wypełnienia cylindra przez dziurę po świecy żeby zawór nie wpadł do cylindra jak mu zamek ściągniesz (albo soprężarke podłączoną do dziury po świecy w tym samym celu).
Nie kazdy mechanik to chce zrobić bo trzeba mieć sprawne paluszki do ściągania zamków zaworów bez wyjecia głowicy. Polecam to jako próbe zaradzenia na branie oleju jesli zrobisz to sam czy z kolegą, ale licz się z tym że nie pomoże w Twoim przypadku. Bo charakterystycznie przy udszkodzonych gumkach dymek pojawia się okresowo, a nie non stop.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości