Zakręt i Redukcja, czasami Hamowanie...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Zakręt i Redukcja, czasami Hamowanie...

Postprzez czarnushek » 29 paź 2008, o 00:52

Witam was ponownie ;) Mam taki żenujący problem.. nie znalazłem nic na forum więć pisze (UŻYWALEM OPCJI SZUKAJ JESLI TAKI TEMAT JEST PRZEPRASZAM) Przy skręcie w prawo a czasami ale rzadko w lewo auto przy dodawaniu gazu wydaje taki pomruk jakby gasło i powoli traci prędkość... gaz nic nie daje... potem chwile szarpie i gaśnie a czasami jak przekrece kluczyk jakbym wyłączyl auto a potem odpale na sam zapłon i rusze (Jak auto się jeszcze toczy) to czasami rusza i jedzie dalej... Poprostu gaśnie po skręcie w prawo i przy szybkoiej redukcji biegu albo zwiększeniu i gwałtownego dodaniu gazu... przeważnie dzieje się to jak jest ok 5 l paliwa w zbiorniczku i mniej... :/ Co może być przyczyną? Pozdrawiam!
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Zakręt i Redukcja, czasami Hamowanie...

 

Re: Zakręt i Redukcja, czasami Hamowanie...

Postprzez piotrus23 » 29 paź 2008, o 08:26

czarnushek napisał(a):Witam was ponownie ;) Mam taki żenujący problem.. nie znalazłem nic na forum więć pisze (UŻYWALEM OPCJI SZUKAJ JESLI TAKI TEMAT JEST PRZEPRASZAM) Przy skręcie w prawo a czasami ale rzadko w lewo auto przy dodawaniu gazu wydaje taki pomruk jakby gasło i powoli traci prędkość... gaz nic nie daje... potem chwile szarpie i gaśnie a czasami jak przekrece kluczyk jakbym wyłączyl auto a potem odpale na sam zapłon i rusze (Jak auto się jeszcze toczy) to czasami rusza i jedzie dalej... Poprostu gaśnie po skręcie w prawo i przy szybkoiej redukcji biegu albo zwiększeniu i gwałtownego dodaniu gazu... przeważnie dzieje się to jak jest ok 5 l paliwa w zbiorniczku i mniej... :/ Co może być przyczyną? Pozdrawiam!
w sumie to objaway jak brak paliwa szarpanie itd bo jak piszesz ze przy 5l w zbiorniku to sachara praktycznie,jak skrecasz auto sie przechyla a co za tym idzie zbiornik paliwa i wtedy papka nie ma co ciagnac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez marcinkoz2910 » 29 paź 2008, o 13:14

czarnushek, nie wieże :-o przecież sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :zdziwko: przy skrętach redukcjach i hamowaniach działają siły odśrodkowe które "spychają" paliwo w zbiorniku na jedną stronę a jako że pompa jest na środku to nie ma co ssać i temu tak się dzieje

I teraz tak dzieje się tak tylko jak masz mało paliwa w baku??

P.S. Więc pojeździj sobie tak jeszcze troszkę to pampę będziesz miał do wymiany bo ona sassysa ten syf z dna baku i sobie ją zajedziesz :hyhy: NIE jeździ się na rezerwie z rezerwy grozi to uszkodzeniem pompy paliwowej :!:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez czarnushek » 29 paź 2008, o 23:29

Aaaahaaa! Więc to napewno to? znalazłem na internecie takie problemy z innymi autkami... ale to też pisali że od paliwa ale wiekszosc tych problemów dotyczyła LPG.. ale koledzy są pewni że to przez to? :) bo jak tak to nie bede wydawać kasy na Diagnostykę itd :) tylko poprostu będę tankować powyżej rezerwy :) Dziękuję za miłą odp :)
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Postprzez marcinkoz2910 » 30 paź 2008, o 16:43

czarnushek, a masz gaz w aucie??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez czarnushek » 30 paź 2008, o 19:27

Nie ;) bez gazu, tylko benzyna.. ale dziwi mnie jeszcze tylko to że auto gasniee.. PODCZAS SKRĘTU W PRAWO! a w lewo nie... Hmm...
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Postprzez pablomed » 30 paź 2008, o 20:09

czarnushek, nie zaszkodzi zajrzeć czy kosz pompy nie wyleciał z mocowań w dnie zbiornika paliwa, ale to dopiero wtedy jak już zalejesz więcej jak 5 litrów a problem nie ustąpi :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez czarnushek » 30 paź 2008, o 23:48

Ale to już jest spraaawdzone ! :) jak mam więcej paliwa niż tak za 30 zł to nie gaśnie ;) czyli 30 zl wychodzi jakies 6-7 l ;) więc nie kminie tego.. ale czemu przy skręcie w prawo tylko?!?! no czemu nie w lewo? :P
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Postprzez marcinkoz2910 » 31 paź 2008, o 09:45

więc jest tak jak pisałem a tak nawiasem to nie jeździj na resztkach paliwa bo sobie pompe zajedziesz a nie jes to tana inwestycja...

czarnushek napisał(a):ale czemu przy skręcie w prawo tylko?!?! no czemu nie w lewo? :P
to już zależy od konstrukcji baku i jego powierzchni dna po prostu zlewa ono sie tam gdzie mu lepiej i tyle
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez pablomed » 31 paź 2008, o 20:47

tak czy inaczej przyznam że również zdarza mi się mieć pusto w baku i zalewać tylko na odpalanie po 5 litrów, ale takich chec z wyłączaniem na zakręcie nie mam. Objaw nie jest całkowice naturalny

[ Dodano: 2008-10-31, 19:48 ]
Wyjęcie kosza i obejrzenie siatkowego filterka w dnie pompy to nie jest wielki problem, można to sprawdzić
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez czarnushek » 1 lis 2008, o 01:02

Ok :) DZiękuję bardzo za odp ;) sprawdzę kosz i ten filter :) mam nadzieje że ogolnie wszychoo ok.. :) marcinkoz2910, OBy tak było! że to tylko przez budowe itd ;)

Edit: Ogólnie zmieniło się to że nie jeżdżę już na "oparach" i wszystko działa i śmiga aż miło :)
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości