zalewa sie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

zalewa sie

Postprzez johnyGTI » 23 lut 2010, o 19:57

witam.

golf 3 2,0 8v 2E bez gazu ! na zimnym silniku pali bez problemu i chodzi jak trzeba. na rozgrzanym musze go krecic chyba z 20 sekund zanim odpali i czesto strasznie muli zanim wejdzie na normalne obroty do tego strasznie smierdzi benzyna. jak nacisne pedal gazu to obroty chwile sie trzymaja i dopiero po 4 sekundach spadaja a nie odrazu.

nowe czesci: swiece ngk, przewody, kopulka i palec beru
co moze byc tego przyczyna ? odrazu mowie ze nie mam mozliwosci sprawdzic na vagu
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

zalewa sie

 

Postprzez Imper » 23 lut 2010, o 20:16

czujnik temp
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 23 lut 2010, o 23:25

johnyGTI, zajrzyj do wezyka podciśnieniowego od regulatora ciśnienia paliwa, ma być w środku suchy, jeśli jest w nim benzyna regulator do wymiany. Jeśli będzie ok sprawdź szczelność wszystkich wezy dolotu (odma, waż regulatora wolnych, serwa, wezyki od klapki od fltrem).
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez johnyGTI » 24 lut 2010, o 20:08

wymienilem czujnik temp plynu chlodzacego i dalej to samo. kupilem ori jakby ktos pytal. dzieki za info w moze jakies wskazowki gdzie to znalezc wszystko ? ;p
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez pablomed » 24 lut 2010, o 20:38

wiesz gdzie jest listwa wtryskowa? Przy końcu po stronie pasażera ma taki metalowy kapelusik, to jest regulator ciśnienia benzyny. Zdejm z niego cieki wezyk i popatrz czy niema w środku paliwa. Pojawia się jak membrana czujnika pęka, wówczas paliwo leci w dolot i śmierdzi, a ponadto silnik ma za wysokie ciśnienie paliwa wówczas przelewa go i....też śmierdzi tyle że z wydechu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez johnyGTI » 24 lut 2010, o 20:53

widac to na tym zdjeciu ? foto

i przy okazji. widze ze masz tez silnik 2e. czy w przepustnicy tez nie masz wkreconej srobki jak na tym zdjeciu ? i czy masz przy niej amortyzator zamykania przepustnicy ?
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Imper » 25 lut 2010, o 00:46

http://moto.allegro.pl/item933689688_re ... 3_8_b.html wyglada to mniej wiecej w ten sposb i jest na listwie wtyskowej przy kolektorze ssacym pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez johnyGTI » 5 mar 2010, o 22:10

dzisiaj mialem troche wolnego i sprawdzilem waz podcisnienia. to jest waz ktory idzie do przepustnicy od regulatora ? jak chodzi o ten to jest tam benzyna. nawet jak zgasze silnik to nadal jest tam cisnienie leci troche bezyny
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez pablomed » 7 mar 2010, o 19:53

Jak pisałem, dziura w regulatorze, wymień w miarę szybko. Mocowany na zawleczkę którą wyciągasz w bok potem trzeba odpiąć czy uciąć węzyk podciśnienia od regulatora i wytargać go kręcąc na boki. W tym momencie chluśnie trochę beny więc na zimnym silniku bo pożar.
Przy zakładaniu nowego - posmaruj olejem jego oringi łatwiej wejdzie, zanim zaczniesz wkładać zawleczkę upewnij się że wszedł na odpowiednią głębokość do listwy - pod koniec ciężko może być go wciskać.
Tak się rozpisuje ale jestem już po tej wymianie i jak zrobisz jak piszę będzie łatwiej. Ja se nachlapałem beny na gorący tłumik i potem spier.... gdzie pieprz rośnie, a le na szczęście nic się nie stało.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości