Zamulony golf GTI pomocy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Uree » 9 wrz 2007, o 22:16

Ja na Twoim miejscu zabralbym sie za wymiane kabli zaplonowych, swiec, filtru paliwa i powietrza, w koncu ten samochod jak wyjechal z fabryki byl bez jakichs dodatkow i na pewno mial niezly gwizdek. Sprawdz to co seryjne i daj znac jak gada silniczek:)
Uree
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 15 lip 2007, o 13:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez Stasio » 11 wrz 2007, o 15:09

witam wsumei to prawda moja brycxzka seryjnie powinna miec niezlekopytko... w najblizszym czasie wymienie swiece i przewody... jak to zrobie to dam znac pozdroo...
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez dziabi3 » 11 wrz 2007, o 20:21

przeczytaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiem ze jestem nowy i golfika mam od niedawna i to w dodatku tylko 1,4. Natknąłem sie właśnie na coś co ci by pomogło, otórz czytałem książke od golfa i zastanawiałem sie gdzie w moim jedno punkcie jest przepływomierz.
Po rozmowie z jednym z moich kupli w pracy (który jest mechanikiem od kilkunastu lat) dowiedziałem sie ze 1,4 niema tego ale !!!!!!!!!!!!! golf 2.0 ma iiiiiiiiiiiiiii po rozmowie z drugim kumplem ( który jest złodziejem samochodowym odsiadującym w naszym zakładzie kare)dowiedziałem sie ze idea zamulenia silnika w golfie 2,0 polega na zacięciu sie przepływomierza od małego ciągu strumienia czyli jeżdżeniu jak dziadek

przepływomierz to taka klapka w róże z potencjometrem która sie uchyla jak dolot powietrza jest coraz większy do silnika informuje to komputer o potrzebie zwiększenia dawki paliwa na wtrysku lub innego zadziałania układu zasilania silnika


a gdyby katalizator ci się zapchał to by ci chlał jak krowa bęnzynę lub gaz miał tak mój kumpel
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Stasio » 12 wrz 2007, o 15:27

witam
dzieki za porade
katalizator mialem raczej zapchany bo palil mi nawet 14l gazu na 100km teraz pali mniej i troche lepiej sie zbiera...
jeszcze jedna sprawa... gdzie jest ten przeplywomierz bo nie mam zielonego pojecia :?:
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Stasio » 12 wrz 2007, o 15:31

z tym przeplywomierzem mozesz miec racje bo poprzednim wlascicielem mojego golfika byla kobieta...
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bartek » 12 wrz 2007, o 17:16

wiesz gdzie jest filtr powietrza?przeplywomierz jest troszke wczesniej.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bartek » 12 wrz 2007, o 17:33

tam gdzie strzalki powinna bys ta skrzynka od filtra powietrz.na samym poczatku jest przeplywomierz.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Bartek » 12 wrz 2007, o 17:34

ty zdaje sie masz taki silnik prawda?pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Stasio » 12 wrz 2007, o 20:14

tak dokladnie taki sam...
no nic jutro zobacze moze go znajde... a jak on wyglada wogole??
i co mam go rozebrac i przeczyscic jakos czy co??
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bartek » 12 wrz 2007, o 21:58

tak dokladnie to niewiem bo nigdy nie czyscilem swojego.jutro z rana jak zdaze to zajrze do siebie i opisze co i jak.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Stasio » 27 wrz 2007, o 13:46

witam...
sprawdzilem kable od swiec... wzialem od kumpla bo on ma passata b4 z takim samym silnkiem co ja rowniez 2.0 8v... u niego jest wszystko wporzadku... wyszlo na to ze kable mam wporzadku...
moze toz zaplon????? postraram sie i to sprawdzic pozdroo
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Stasio » 4 paź 2007, o 20:52

zaplon wporzo... musze sprawdzic cisnienie... podejrzewam ze zapowiada sie remacik silniczka :-(
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 22 gości