Zatarty silnik, pasuje kupić nowy.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez rapas66 » 12 mar 2009, o 23:03

Witam. Jestem tu nowy, ogólnie z mechaniki samochodowej jestem zielony, juz bardziej motcykle ale mniejsza o to.... Posiadam golfa 1.4 97r typ to AEX, prawdopodobnie padła pompa oleju, i silnik miał słabe lub tez wogóle nie miał smarowania, no i zatarły sie panewki i ogólnie sieczkarnia w silniku z tego co mi mówiono... No i nie mam wyboru, trzeba kupić nowy inny silnik... Przeszukałem allegro, w poblizu nie ma nic ciekawego, najdalej 170km, ale w sumie duzo wyjdzie za paliwo jakbym z kimś jechał... No bo najlepiej pojechać, obadać co i jak, prowizorycznie sprawdzić czy wszystko jest na swoim miejscu... no i jest jeszcze opcja wysyłki kurierem 120-150zł tylko właśnie jest ryzyko, ze silnik moze nie byc w takim stanie jakim go opisują na aukcji.... http://moto.allegro.pl/item557821458_si ... _inca.html czy ten silnik podejdzie do golfa, w aukcji tego nie uwzględniono więc pytam tu starych wyjadaczy-ludzi w temacie ;) wygląda że niby jest OK... Może jest ktoś z okolic poznania, i mógłby oglądnąć, przebadać ten silnik, byłbym bardzo wdzieczny, bo nie za bardzo mi sie widzi wydawać 1000zł za szrota... a i jeszcze jedno, czy np. jeżeli jest silnik typ AEX tylko ze z innego rocznika, to pezproblemu podejdzie do mojego osprzętu z 97r? Czekam na waszą pomoc :cry:
rapas66
Berbeć

Postprzez K@mil » 12 mar 2009, o 23:11

rapas66 napisał(a): jeżeli jest silnik typ AEX tylko ze z innego rocznika, to pezproblemu podejdzie do mojego osprzętu z 97r

tak, jesli oznaczenie jest takie same to silniczek musi byc taki sam nie wazne ktory rok... co innego np silnik ABD... to juz inny silniczek... inna konstrukcja !!

Co do pytania, to ja bym na Twoim miejscu szukał silnika ktory jest na sprzedaz ale jest jeszcze w Golfie... wtedy mozesz jechac sprawdzic jak pracuje, zmierzyc cisnienie (kompresję) itp itp.
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK