Chłopaki wcześniej o tym nie pisałem bo zdawało mi się ze to nie istotne, ale moze to to ,a mianowicie jak wymieniałem poduche pod szkrzynią to okazało sie że one jest inna niż trzeba a chodi oto że czła reszta pasowała ale gurna część to metalowe kółko było za duże i nie wchodziło w tą łape i chyba przez to te dwa ząbki na środku wrobiły mi ją troche. Teraż nowa poduch pasuje ale te dwa ząbki mają pewnie luz. Może mieć to jakiś związek z moim problemem
Jeszcze jedno niedawno zerwała mi sie sruba ktura trzyma tą łape z alternatorem i pompą , strasznie się wtedy ta łapa tukła o silnik na desce też był czuc trochę te wibracje. Skręciłem ją ale ona ma otworów na sruby chyba 5 lub 6 a w bloku silnika 2 i tylko u gury, więc jak macam dolną część łapy i dodaję gazu to czuć więkrze wibracje niż ma sam silnik, Co o tym myślicie Może te drgania jakoś przenoszasie na kokpit