Zbyt szybko łapie temperature 90 stopni

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Zbyt szybko łapie temperature 90 stopni

Postprzez edi555 » 24 kwi 2013, o 21:27

Witam mam taki problem niedawno kupilem golfa z 1996 r w benzynie 75 koni i niewiem czy to tak ma byc czy cos jest nie tak a mianowicie po przejechaniu 3 km temperatura strasznie szybko osiaga 90 stopni .Wymienilem termostat czujnik temperatury i dwa czujniki od wiatraka a problem dalej ten sam temp po 3km 90 stopni i wiatrak sie zalacza przy postoju i w czasie jazdy.Dziwi mnie to wlaczanie wiatraka i ta temperatura czy to jest normalne bo wydaje mi sie ze nie .Dodam jeszcze ze to niema znaczenia czy temp na zewnatrz ma 2 czy 20 i tak temperatura po tych 3 km juz ma 90 stopni i wiatrak sie czesto zalacza prosze o pomoc bo niewiem czy tak mam byc czy cos z chlodnica jest nie tak...
edi555
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 kwi 2013, o 21:17
Lokalizacja: Rzeszow

Zbyt szybko łapie temperature 90 stopni

 

Postprzez trollu » 25 kwi 2013, o 00:05

a jak szybko się rozpędza? jak po tych 3km da rade do 50km/h to masz za duże przyspieszenie :orany:


no sry ale jakiś czas temu było identyczne pytanie i ręce mi opadają bo myślałem że to tylko jednostkowy przypadek

do rzeczy:
1.co rozumiesz przez "za szybko"?
2. jakie tempo nagrzewania jest wg ciebie właściwe?
3. jaki widzisz problem że silnik osiąga 90*C?


a teraz na poważnie:
jeżeli silnik szybko osiąga 90*C i utrzymuje ta temperaturę to powinieneś się cieszyć. z każdego punktu widzenia dla silnika najlepiej by było jakby cały czas miał 90 stopni, ani stopnia mniej czy więcej.
kolejne pytanie to co rozumiesz przez" wentylator się często włącza"? od tego on jest i ma takie zadanie a nie inne.

podsumowując - jeżeli masz na zegarze 90st i temp się nie waha to wszystko jest ok
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 25 kwi 2013, o 00:26

trollu, z tym ani stopnia mniej ani więcej to bym dyskutował. W ostatnim numerze Motoru sprawdzali dwa samochody jak szybko się poszczególne elementy nagrzewają, płyn chłodniczy, olej silnikowy, w skrzyni biegów, itd, itd. I na obu pomiary cieczy pokazywały 88, 90, 92, 91, 93, 90 na kolejnych punktach pomiarowych. Więc nie przesadzajmy że ma być dokładnie co do setnej części 90 stopni bo tak nigdy nie będzie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 25 kwi 2013, o 00:32

Opik napisał(a):Więc nie przesadzajmy że ma być dokładnie co do setnej części 90 stopni bo tak nigdy nie będzie

ale wcale tego nie kwestionuję. z czysto teoretycznego punktu widzenia jednak to co napisałem jest prawdą
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 25 kwi 2013, o 08:55

to jest normalne
ja swolego zagrzeje na 4 km jak dobrze idzie i na słncu stoi raz dwa ląpie temp

co do liczika to w układzie masz 80 stopni a na blacie bedzoe 90 mierzyłęm termometrem
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez edi555 » 25 kwi 2013, o 09:40

Dzieki za info w takim razie niemam sie czym przejmowac jednak dziwi mnie to bo brat ma takiego samego golfa i niczym tam sie wiatra zalaczy to troche nim trzeba poszalec a u mnie sie wlancza jak szalony ale jak tak ma byc to uwazam temat zA ZAMKNIETY
edi555
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 24 kwi 2013, o 21:17
Lokalizacja: Rzeszow


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości