Zbyt wysoka temperatura

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 8 kwi 2009, o 08:44

prezesso napisał(a):zmien termostat, tylko kup niemieckiej firmy Wahler nie kupuj francuskiego Verneta bo do vw się nie nadają. Na forum masz fotoporadę mojego autorstwa jak go wymienić
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez mani51 » 8 kwi 2009, o 08:49

niewiem dlaczego ale musi byc uklad szczelny


układ musi być szczelny bo wtedy jest wyższe ciśnienie i jednocześnie podnosi się temperatura wrzenia wody - ktoś chyba nie uważał na fizyce ;-)

[ Dodano: 2009-04-08, 08:51 ]
malinaaa, jaką temperaturę masz po dłuższym postoju? Jeśli dobije do 90 i nieco powyżej włączy się wentylator to tak jak piszeprezesso, zmień termostat
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez vandal » 8 kwi 2009, o 15:49

Witam juz sobie poradzilem coprawda i odkamienilem chlodnice i wymienilem termostat takze nie wiem do konca co bylo przyczyna ale wazne ze juz jest tak jak trzeba
vandal
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:06
Lokalizacja: Nowa Dęba

Postprzez KristoF » 8 kwi 2009, o 22:04

mani51 napisał(a):krissmysticblau, nie rób zamieszania bo kolega vandal ma sprawny termostat - takie jest moje zdanie i go nie zmienię


wiesz chyba jednak bedziesz musiał ;-)
Mozliwe ze jedno i drugie dało porządany efekt :-P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Dochodzi nawet do 110st

Postprzez pawelkozi » 9 kwi 2009, o 09:22

chciałem wznowic temat i zapytac od czego zacfzać. Podczas jazdy temperatura trzyma tak około 90st ale kiedy wjade do mista i troche postoje na światłach itd. podchodzi nawet do 110st. trochę mam cykora żeby coś nie klakło przy takiej temp. co to może być???
pawelkozi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6 gru 2007, o 15:34
Lokalizacja: Wielichowo

Postprzez pawelek03576 » 9 kwi 2009, o 13:29

pawelkozi na początek sprawdź czy włącza sie wentylator chłodnicy (powinien sie włączyć po przekroczeniu 90 stopni)
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez pawel601 » 9 kwi 2009, o 14:46

u mnie bardzo szybko włączał sie wentylator.

dziś wymieniłem termostat wahlera 42 zł

Okaże sie czy pomogło :) pozdro

dodam ze wszystkie czujniki mam nowe i wentylator chłodnicy tez nowy :)
Avatar użytkownika
pawel601
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 19:02
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez Dam88 » 9 kwi 2009, o 15:34

mani51 napisał(a):Dam88 sprawdź czy załącza Ci się pierwszy bieg wentylatora bo wszystko na to wskazuje że nie, tylko dopiero na drugim biegu czyli około 100 stopni. U mnie pomogło poruszanie wtyczką przy włączniku termicznym na chłodnicy


wentylator zalacza sie przy 100 stopniach wiec wnioskuje ze zalacza sie tylko na 2 biegu, wtyczka ruszalem i nie pomoglo :/ mozna cos jeszcze sprobowac z tym robic? czy wymieniac caly wentylator?
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez kosior86 » 9 kwi 2009, o 17:26

Witam, podlacze sie do tematu, a moj problem to taki ze podczas jazdy temp ok 87stopni ale jak wlacze na luz albo na postoju na wolnych obrotach temp spada nawet do 75stopni, czemu tak sie dzieje
kosior86
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: ostrowiec sw

Postprzez SotoM » 9 kwi 2009, o 20:10

koleś miał problem w golfiwe ze mu temp w czasie jazdy skakała do 100st a jak stał to schodziła do 90. wentyl sie załanczał wszystko ładnie pieknie...ale wina była termostatu.-nie otwierał sie całkowicie i był słaby duży obieg...i chłodnica i przewód dolny był goracy wszystko wygladało ładnie pieknie bosko...ale niestety winny był termostat.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 10 kwi 2009, o 14:54

mozna cos jeszcze sprobowac z tym robic? czy wymieniac caly wentylator?


wypnij wtyczkę od włącznika termicznego na chłodnicy i w niej na krótko jakimś kablem połącz na krótko kabel czerwony(cały) z pozostałymi tzn najpierw z jednym a później z drugim. Jeśli wentylator będzie chodził z dwoma prędkościami to jeszcze spróbuj przeczyścić styki w kostce. Jak to nie pomoże to do wymiany włącznik termiczny a jak wentylator nie będzie chodził po połączeniu na krótko to sprawdż kostkę przy nim
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Taiszo » 10 kwi 2009, o 18:04

witam
wepne sie z troszkę podobnym tematem:
Gdzie w silniku 1,6 75KM (93r.) jest czujnik temperatury oleju?
czytałem juz na różnych forach i naprawde nie moge tego znaleźć. Kopałem już chyba z każdej strony i nic.
Od góry silnika (przy świecach) mam czujniki ciśnienia (niskiego i wysokiego), przy termostacie jest czujnik płynu chłodzącego, na chłodnicy czujnik od wentylatora a gdzie jest CZUJNIK TEMPERATURY OLEJU? jest taka możliwość, że w niektórych modelach poprostu nie było takiego czujnika?
nie jestem mechanikiem samochodowym a kanał to widziałem kiedyś u kolegi.
Taiszo
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 10 cze 2007, o 08:39
Lokalizacja: ruda śląska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości