Zbyt wysoka temperatura

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Zbyt wysoka temperatura

Postprzez vandal » 5 kwi 2009, o 21:46

Witam mam problem z temperatura mianowicie taki ze od pewnego czasu zaobserwowalem ze moj golfik troszke za bardzo sie grzeje nie bylo z tym problemow w zimie z wiadomych przyczyn teraz po przejechaniu 4 km w miescie pokazuje mi 95 stopni i wlacza sie wiatrak. a w trasie temperatura jest 93-95 stopni i wydaje mi sie ze troszke za duzo... Dodam ze mam nowa nagrzewnice nowy czujnik temperatury jak i dmuchawy chlodnicy kupione w salonie zalane nowym plynem i odpowietrzone. Wydaje mi sie ze jedyna mozliwoscia jest zakamieniona chlodnica badz termostat. Jezeli ktos cos wie prosze o pomoc
vandal
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:06
Lokalizacja: Nowa Dęba

Zbyt wysoka temperatura

 

Postprzez Dam88 » 5 kwi 2009, o 21:48

heee u mnei podobnie. tylko ze jak stoje w korku to temp sie podnosi do okolo 100 stopni.. ale ja jakde to trzyma rowne 90 :/
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez DrSzpila » 5 kwi 2009, o 23:11

vandal, a jakiego koloru jest ten pasek na czujniku temperatury?
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez prezesik » 6 kwi 2009, o 05:12

Powinien być koloru żółtego. Dla pewności zmien termostat, tylko kup niemieckiej firmy Wahler nie kupuj francuskiego Verneta bo do vw się nie nadają. Na forum masz fotoporadę mojego autorstwa jak go wymienić
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez marcinkoz2910 » 6 kwi 2009, o 09:39

prezesso napisał(a):Powinien być koloru żółtego.
tak ale jesli kupił nowy w ASO to już takich nie robią teraz są niebieskie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez mani51 » 6 kwi 2009, o 10:07

vandal, moim zdaniem to tylko przekłamanie wskaźnika.

normalnie powinno być tak że w czasie jazdy 90 a wentylator na postoju powinien się włączyć przy 92 więc łątwo zauważyć że oszukuje o jakieś 2-3 stopnie i moje zdanie jest takie że lepiej nie szukać dziury w całym tylko się przyzwyczaić bo zaczniesz zmieniać czujniki, termostaty, napsujesz sobie nerwów i stracisz czas i kasę a w Twoim przypadku nie widzę wielkiego problemu

Dam88, sprawdź czy załącza Ci się pierwszy bieg wentylatora bo wszystko na to wskazuje że nie, tylko dopiero na drugim biegu czyli około 100 stopni. U mnie pomogło poruszanie wtyczką przy włączniku termicznym na chłodnicy
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez morsdicti » 6 kwi 2009, o 10:20

ja mam 90* podczas jazdy i nawet ponad 100 jak stoje w korku tym bardziej teraz jak jest ciepło ..... i wentylator się nie włącza czyli ..... albo on nie działa albo przekłamuje licznik :) ....... ale się tym nie przejmuję he w końcu to 1.9D :P
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prezesik » 6 kwi 2009, o 10:22

mani51 napisał(a):vandal, moim zdaniem to tylko przekłamanie wskaźnika.
też mi się tak wydaje, ja mam nowy czujnik, nowy termostat wahlera i w czasie jazdy wskazuje ok. 80-85
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KristoF » 6 kwi 2009, o 16:12

vandal, to wina termostatu, nie otwiera się jak powinien.Lepiej go wymień zanim silnik tak przegrzejesz ze nie bedzie z niego nic...termostat nie jest drogi...powinienes go wymienić przy okazji grzebania z układem chłodzenia ;-) mój zdechł tydzień po wymianie płynu hehe
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mani51 » 7 kwi 2009, o 08:31

morsdicti napisał(a):ale się tym nie przejmuję he w końcu to 1.9D


sprawdź sobie bezpiecznik od wentylatora, włącznik termiczny na chłodnicy i sam wentylator na krótko bo to że masz 1.9D to nie znaczy że jest odporny na przegrzanie, wręcz przeciwnie jest bardziej wrażliwy niż benzyna i pewnego pięknego dnia Twój uśmiech może zniknąć gdy wywali Ci uszczelkę pod głowicą.

krissmysticblau, nie rób zamieszania bo kolega vandal ma sprawny termostat - takie jest moje zdanie i go nie zmienię :-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez jelczdriver » 8 kwi 2009, o 00:51

kupilem nowy czujnik od temperatury bo stary sie zepsul i sie okazalo ze cale czas pokazuje 120 stopni jak sie nagrzeje zmienialem termostaty odpowietrzalem uklad a okazalo sie ze poprostu czujnik jest felerny bo za duzo pokazuje he he gdy pokazuje 120 to mam naprawde 90 a gdy przekroczy lekko 120 wlacza sie wentylator wiec wszystko w porzadku mam. uklad sie nie gotuje tylko wskaznik mi oszukuje, wie wskaznika niema co ufac

[ Dodano: 2009-04-08, 00:54 ]
kiedys gotowal mi sie uklad a okazalo sie ze na zakretce od zbiorniczka spadl oring gumowy i uklad byl nie szczelny zalozylem oring i wszystko w porzadku jest. niewiem dlaczego ale musi byc uklad szczelny
strażak
jelczdriver
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez malinaaa » 8 kwi 2009, o 07:18

witam.
podlacze sie do tematu.
tylko u mnie tkwi problem w tym ze tempertura jest bardzo niska.
po przejechaniu 13km wzkaznik pokazuje dopiero 60 stopni, najwieksza temperatura jaka jest to 70 stopni i slabo cieplo dmucha.... co moze byc?
Avatar użytkownika
malinaaa
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 00:09
Lokalizacja: Pruszcz Gdański/SD

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości