zgasl i juz nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez terms » 10 mar 2010, o 04:24

Podbijam:
1.Pompe paliwa ma być słychać ?
2.Nagrzewa się przekaznik pompy p. wymienić ?
3.Gdy gaśnie faluje wskazówka pływaka :szok: ?
4.Wentylator ma chodzić , odrazu po zatrzymaniu na rozgrzanym silniku ?
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez BORYSKA » 10 mar 2010, o 10:59

terms,

1 => tylko wtedy gdy przekręcisz kluczyk
2 => przekaźnik nie ma prawa się nagrzewać (może być ciepły ale nie gorący), sprawna pompa nie stanowi dużego obciążenia
3 => co najmniej dziwne...
4 => wentylator przez chwilę może pracować po wyłączeniu silnika
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Hemi » 10 mar 2010, o 13:15

dobra... kupiłem palec choć nie wierzę że to on... po pracy wymienię i sprawdzę... Ma ktoś może namiar na dobrego (uczciwego) mechanika na lewobrzeżnej części Warszawy, bo wydaje mi się, że będzie to aparat zapłonowy (ew. hall), a na podwórku pod chmurką to mi ciężko będzie wymieniać.

[ Dodano: 2010-03-12, 14:28 ]
dziś chyba wyciągnę aparat zapłonowy... czy ma ktoś jakieś sugestie, przemyślenia, dobre rady, pomocne wskazówki itp... z góry dziękuję
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez wawrzyn83 » 13 mar 2010, o 19:52

kolego ja mialem takie same objawy jak ty i tez sluchalem roznych rad!
u mnie przyczyna awarii byl czujnik halla kupilem i po wymianie wszystko wrocilo do normy
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

Postprzez Hemi » 13 mar 2010, o 23:48

JUŻ PO WSZYSTKIM... auto śmiga jak nowe, ale od początku... wczoraj wieczorem wytargałem aparat zapłonowy, dziś pojechałem do gościa, który zajmuje się regeneracją aparatów, alternatorów i wszelkiego elektrycznego ustrojstwa... gość sprawdza aparat, halla ... wszystko ok, bierze kopułkę - z nią też wszystko ok, bierze mój nowy nieśmigany palec i ... zonk! nie daje prądu, szuka u siebie nowego, otwiera pudełko, podłącza pod miernik i ... zonk! palec made in italy ląduje w koszu... oddaje mi aparat inkasuje 35 zeta za sprawdzenie i siema. Pojechałem do sklepu, kupiłem 2 paluszki Beru po 16,5 zł za sztukę, włożyłem aparat i... ogień!... teraz tylko ustawienie zapłonu na stroboskopie w poniedziałek. 3 palce poszły na śmietnik... 1 lekko śmigany i 2 nowe...

[ Dodano: 2010-03-15, 09:44 ]
jeszcze jedno pytanko... aparat zapłonowy przed wyjęciem był tak ustawiony, że zapinki od kopułki skierowane były na przód-tył auta, teraz po włożeniu aparat jest obrócony w lewo (dość mocno) i zapinki są skierowane prawie na lewo-prawo... samochód pali/jeździ normalnie... czy tak może być, czy coś pominąłem przy wkładaniu?
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez milas » 18 mar 2010, o 19:36

Hemi, nic nie pomineles poprostu inaczej go wlozyles w gniazdo, nic sie nie martw bedzie git, aby lopatka zlapala pompe oleju, ustaw zaplon i jazda, podam wam bardzo fajna i krotka instrukcje jak sprawdzic wszystkie elementy WN przed jazda do jakiegokolwiek magika... zajmuje doslownie 10min a wszystko sprawdzicie samemu w domu za pomoca diody i miernika no i sprawnym aku ;-)

dioda z rezystorem na 12V podlaczasz pod 1 i 3 kabelek (bodajze) i jak krecisz rozrusznikiem powinna migac, jak miga jest ok! teraz dioda pod cewke i taka sama sytuacja, miga jest ok! sprawdz najpierw gdzie na wtykaczkach masz prad miernikiem (bo nie pamietam jest to gdzies w serwisowce) teraz wyciagnij cewke podlacz przewod WN i swiece i podaj jej prad 12V na 1 i 3 pin na 2 pin podawaj - ale dodtyk tylko. Cewka powinna podac iskrę, jak podaje jest OK bynajmniej zimna. Jesli to wszystko jest Ok to zostaje tylko kopulka i palec kable i swiece. Albo cos co zabiera prad cewce, np rozrusznik ;-)

mam nadzieje ze pomoge :-)
Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki, jak auto to VW!
milas
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 mar 2010, o 13:57
Lokalizacja: Sława / Radzyń

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron