zgasl i juz nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

zgasl i juz nie odpala

Postprzez djkula » 27 lut 2010, o 17:45

Witam wszystkich

Wyjezdzajac z podworka auto zaczelo mi przerywac az wkoncu zgaslo odpalilem ponownie lecz pochodzil z 2 sek i zgasl i od tego czasu juz nie odpala.

Auto bylo u mechanika i bylo sdprawdzana pompka paliwa, wtrysk,siwece palec kopulka zalozona zostala nawet nowa cewka zaplonowa. Cisnienie paliwa OK!!!

Podlaczony zostal takze do komputera byl blad czujnika zasysanego powietrza ale ten blad mialem zawsze od 2 lat i auto jezdzilo.

Jak mu sie wleje strzykawka paliwo do przepustnicy to auto zapali !!!

Mechanik podejchewa ze to albo okablowanie albo komputer bo poprostu jak sie go kreci to nie jest podawane paliwo.

Prosze was nardzo o POMOC
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

zgasl i juz nie odpala

 

Postprzez m4kaweli » 7 mar 2010, o 11:21

Przy podstawie wtrysku masz taka mała wtyczke mi w srodku nadłamał się przewód objawy takie same były po zlutowaniu wszystko wrócilo do normy. Pozdrawiam
m4kaweli
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 13:28
Lokalizacja: nowa sól

Postprzez wydym » 7 mar 2010, o 13:30

A czujnik Halla ?? Ja ostatnio wymieniałem i objawy były takie same że...Odpalił i potem jak zgasł to już nie palił wcale...Kręcił ale nie łapał aby zapalić....Pozdro
wydym
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 17:03
Lokalizacja: Z Mazowsza

Postprzez Hemi » 9 mar 2010, o 16:00

u mnie tydzień temu tak samo się zrobiło... podczas jazdy spadły obroty... auto stanęło... maska do góry, wykręciłem świece, oczyściłem, poprawiłem kable wn, odpalił przejechał jakieś 100 - 200 metrów i umarł... świece NGK trójelektrodowe niedawno wymieniane, przewody wn mają jakieś 2,5 roku i ok 40 tyś km za sobą, nowa kopułka Beru... z lektury postów i poszukiwań na innych forach wnioskuję: albo czujnik halla, albo cewka... ma ktoś może inny pomysł... wkurza mnie już jazda komunikacją miejską do pracy
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez v1rooz » 9 mar 2010, o 16:06

plyn chlodniczy jest ?, paliwo jest w baku ?

res kompa zrob najpierw i zobaczymy co bedzie dalej.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Hemi » 9 mar 2010, o 16:09

płyn jest, paliwo jest, reset kompa - czy to może przez odłączenie akumulatora... (cały tydzień stał bez aku)
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez v1rooz » 9 mar 2010, o 18:10

a moze aku juz do syfu ? nie daje odpowiedniego pradu ? sprawdzales?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Goral1985 » 9 mar 2010, o 18:52

chmmm ja radze sie podlaczyc pod vaga sprawdzic bledy a pozniej zobaczyc co co jest nie tak ;-) przyczyn moze byc wiele!!!
sprawdzales iskre???
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez Hemi » 9 mar 2010, o 19:59

aku jest ok... pożyczyłem od ojca nówkę i to samo... prąd z cewki idzie, ginie gdzieś na kopułce, żadna świeca nie podaje iskry, może to jednak ten czujnik halla??
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez BORYSKA » 9 mar 2010, o 21:03

Hemi napisał(a):prąd z cewki idzie, ginie gdzieś na kopułce, żadna świeca nie podaje iskry

Masz złamany grafitowy trzpień w kopułce albo ci się zablokował w środku i nie ma styku z palcem rozdzielacza, przez co nie podaje ci napięcia na świece. Wymień kopułkę na nową. Koszt: kilkanaście zł
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Hemi » 9 mar 2010, o 22:51

kopułka odpada... mam 2 sztuki... jedna prawie nowa Krafta, druga nowiutka Beru nie jeżdżona... na obydwu nie ma prądu...
może to palec... ale ten też był niedawno wymieniany... jutro kupię i zobaczę.
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa

Postprzez BORYSKA » 9 mar 2010, o 23:00

No, jego też wymień. A jeśli nie pomoże, to zostaje jeszcze cewka wysokiego napięcia. Jeżeli masz taką możliwość to pożycz od kogoś i zobaczysz co się będzie wtedy działo. No chyba że po wymianie palca mu się poprawi.

Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości