zgasl i nie chce odpalic

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez kamil1983 » 15 lut 2010, o 17:00

zrobie jak piszesz jutro biore mechaniora i ten mechanior wlasnie pytal mneie o rozrzad acha mowil zeby swiece sprawdzic ale to chyba nie mozliwe zeby tak nagle wszystki padly
kamil1983
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 13:59
Lokalizacja: busko

 

Postprzez saladrus » 15 lut 2010, o 17:25

ja dzisiaj też nie mogłem odpalić .... kręcił itd .
sprawdziłem wszystkie bezpieczniki , podociskałem i opukałem przekaźniki i odżył .
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez kamil1983 » 15 lut 2010, o 23:08

a jak sprawdzic czy rozrzad nie przeskoczyl? bo pasek tak jakby troche za luzny

[ Dodano: 2010-02-16, 18:13 ]
a co sie dzieke jak pasek przeskoczy te silniki sa kolizyjne czy nie???
kamil1983
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 13:59
Lokalizacja: busko

Postprzez adrian5 » 17 lut 2010, o 15:18

kamil1983 daj znac jak bedziesz wiedzial co to jest, podejzewam, ze to bedzie to co mowilem, ale zobaczymy.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Alfred » 18 lut 2010, o 10:18

A może problem tkwi w cewce zapłonowej jak w tym temacie:
http://www.golf3.pl/topics9/problem-z-z ... t24498.htm

Sprawdź jaka duża jest iskra na kablu który wychodzi z cewki...

pozdro
Alfred
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 lut 2010, o 00:56
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez adrian5 » 18 lut 2010, o 12:56

Alfred napisał(a):A może problem tkwi w cewce zapłonowej jak w tym temacie:
http://www.golf3.pl/topics9/problem-z-z ... t24498.htm

Sprawdź jaka duża jest iskra na kablu który wychodzi z cewki...

pozdro


No przecież właśnie o tym mu pisałem... I powinien to sprawdzić pierwsze, ale pewnie jakiś garażowy mechanik mówi: "jak iskra je to ni cewka" :lol:
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez adrian5 » 18 lut 2010, o 13:42

Pro100 napisał(a):adrian5 daj sobie już spokój kolega chce pomóc to pisze... Jedz do swojego bosch service gdzie najpierw naprawiają a później pod kompa podłączają bo tak wynika z twoich wypowiedzi.
adrian5 napisał(a): Zresztą sami powiedzieli, że popełnili błąd bo powinni do kompa podłączyć najpierw.
Koniec :offtopic:

Kolego co do twojego problemu to jedz po prostu do mechanika pod kompa ja obstawiam 2 przyczyny 1) cewka 2) czujnik halla. Po podłączeniu kompa będziesz miał czarno na białym co jest...

Pozdrawiam: Pro100


Właśnie widzę, że nie umiesz zrozumieć tekstu. Wyraźnie napisałem, że właśnie ta cewka była naprawiana w ASO VW (w salonie), a nie w Bosch Service. Dlatego bo była taka konieczność, akurat wtedy. Na Bosch Service nigdy się nie zawiodłem i tam pewnie by go podłaczyli do kompa odrazu, tzn. na tym konkretnie Bosch Service się nie zawiodłem, nie mogę mówić za wszystkie bo to zależy bardzo od mechaników w każdym z nich. Swoją drogą to naprawa w ASO VW też przyniosła pozytywny skutek i ostatecznie wpadli na pomysł.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez kamil1983 » 18 lut 2010, o 14:21

a mozliwe to jest zebt w aparacie sie cos poprzestawialo bo jak zaczolem aparatem krecic to juz zalapywal i zauwazylem ze w kopulce palec ryse zrobil
kamil1983
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 13:59
Lokalizacja: busko

Postprzez adrian5 » 18 lut 2010, o 15:55

kamil1983 wiadomo, że mogą być różne przyczyny, ale ja radzę sprawdzić to co pisałem, to jest najprostsze, wystarzy pożyczyć od kogoś transformator, tylko, żeby zgadzał się numer części i podłączyć i zobaczyć czy działa.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez Pro100 » 18 lut 2010, o 16:01

Jak faktycznie załapywał to może rozrzad... Jedz do mechanika niech podepnie Ci auto pod kompa i wtedy będziesz wiedział bo inaczej pół auta wymienisz a przyczyna może będzie jeszcze w czymś innym ;-)
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kamil1983 » 18 lut 2010, o 22:18

sprawdzilem rozrzad i tak jakby przestawiony o jeden zabek na pasku
kamil1983
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 13:59
Lokalizacja: busko

Postprzez Pro100 » 18 lut 2010, o 22:21

No i to też może być przyczyna... Jak potrafisz to spróbuj sam przestawić rozrząd a jak nie to lepiej się nie tykaj podjedz do mechanika i niech powie czy to może być przyczyna...
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 42 gości