Zgasł i nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Zgasł i nie odpala

Postprzez sebavw » 26 maja 2009, o 21:14

Drodzy koledzy mam taki problem umylem dzis silnik. spryskalem go specjalnym preparatem a potem splukalem woda. silnik normalnie odpalil po jakis 3 minutach zaczely spadac obroty i szarpac troche silnikiem. dalem mu gazu i silnik zgasl i juz nie zapali:( co moze byc przyczyna?? pomocy.... silnik ADY 2.0 KAT 8v 115 koni.
sebavw
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 maja 2009, o 21:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Zgasł i nie odpala

 

Postprzez Legionista » 26 maja 2009, o 21:40

GTI_EDITION, zle zobiłeś bo mogłeś odpalic silnik i dopiero go umyc , Spytaj sie Adiego on zalał silnik na MajóVWce.
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez K@mil » 26 maja 2009, o 21:44

nie zalałeś mu kabli albo kopułki ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez sebavw » 26 maja 2009, o 21:46

no jest taka sprawa ze lalem po calym silniku wode czyli po kablach i kopułce tez

[ Dodano: 2009-05-26, 21:48 ]
ale iskra jest
sebavw
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 maja 2009, o 21:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Postprzez KristoF » 26 maja 2009, o 22:25

typowa reakcja jak sie ma nienajlepsze przewody zapłonowe i kopułke.Poczekaj az wyschną albo czasem WD-40 pomaga ;-)
ja myłem u siebie silnik i u Mamy w Clio i problemów nie było hehe a myłem na wyłączonym silniku...oba zapaliły i szły bez zająknięcia :-P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 26 maja 2009, o 22:46

zdejmij kopułkę tam gdzie kręci się palec :P i wyczyść ja tak u siebie miałem też po myciu hehe

była tam woda wysuszyłem, zalałem WD40 i śmiga do dzis

inna sprawa jak przewody nabrały wody lub nie daj boże cewka :szok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez sebavw » 27 maja 2009, o 14:06

Poczekałem do rana i zapalil bez problemu. Musiało być tak jak mówicie pozalewalo mi kable kopułke itd ale rozbiore to jeszcze wyczyszcze i psikne tym WD-40 zeby juz niemiec z tym problemu :-)
sebavw
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22 maja 2009, o 21:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Postprzez Prezes124 » 11 cze 2009, o 17:37

To ja się podepnę. Mam podobną sytuację, tylko że nie na własne życzenie :) Jechałem wczoraj w niezłej burzy. Przez drogę płynęła "rzeka" w środku miasta i musiałem przejechać, że prawie na maskę mi się wlewało. Dojechałem do domu i zgasł. Odpalił po 2 godzinach, zjechałem 10km i zaczęło nim szarpać i miałem efekt "kończącego się paliwa", spadek obrotów mimo dawania gazu, aż wreszcie zgasł i do dziś dnia nie odpalił (minęło 24h od zalania). Macie jakieś pomysły? Da się w warunkach domowych sprawdzić cewkę? Może pomóc zdjęcie kopułki i przeczyszczenie po takim czasie?
Serdecznie proszę o info bo kurna nie chcę być uziemiony na weekend :(
Prezes124
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Postprzez Legionista » 11 cze 2009, o 17:56

Kable, świece, a kopułke wyczysc i niech wyschnie,
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez moher » 11 cze 2009, o 18:03

wykręć jedną świecę i sprawdź czy w ogóle jest iskra
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Postprzez Prezes124 » 11 cze 2009, o 18:19

moher napisał(a):wykręć jedną świecę i sprawdź czy w ogóle jest iskra


A co jak nie ma? A co jak jest? Masz coś na myśli?

Legionista napisał(a):Kable, świece, a kopułke wyczysc i niech wyschnie,


No to jutro się zabiorę...
Prezes124
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 17:21
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Postprzez moher » 12 cze 2009, o 21:52

Prezes124 napisał(a):A co jak nie ma? A co jak jest? Masz coś na myśli?

wiesz, tu by można elaborat napisać 'co robić jeśli'
sprawdzenie iskry to podstawa przy mokrych przygodach, nie ma to szukam przyczyny, kable, cewka, Hall itd.
jak jest to sprawdź czy paliwo dochodzi, czy filtr powietrza suchy itp
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 72 gości

cron