Witam
Dość często opisywałem tu swoje problemy ze swoim silnikiem aż w końcu wymieniłem z 1,4 AEX na taki sam 1.4 AEX benzyna po zmianie wszytsko niby git. Ale mechanik mówił że klocki już są do wymiany i tuleja wachacza tylnego jak dobrze pamiętam.
Narazie święta to jeszcze przejeżdże po świętach mam zamiar to zrobić. Ale problem mam taki że podczas skrętu w prawo jak przykładowo jade bardzo wolno i skręcam to coś czasami piszczy i wogóle jak wjeżdzam powoli w zakręt to coś jakby z tyłu mi lekko chrupie własnie nie moge jeszcze dokladnie okreslić gdzie nie wiem czy to jak wrzuce bieg to coś chrupie czy to coś związane z tymi wachaczami? przedtem tego nie było mimo ze silnik był już na wykończeniu a teraz po wymianie własnie doszło to piszczenie lekkie przy skręcie w prawo jak jade bardzo powoli i też jakieś chrupanie jakby z tyłu doradźcie coś. Czy to ma związek z tym co mówił że tuleja wachacza i klocki?