Witam. Migala mi lampka chlodzenia - 1 po lewej stronie na zegarach. Dziwne bylo to ze jak wylaczylem zaplon i ponownie wlaczylem to przestala mrugac. Dzisiaj zagladam pod macke sprawdzam poziom plynow a tam mniej niz minimum poziomu Od razu szybko do sprawdzenia oleju w silniku czy aby uszczelka pod glowica nie poszla, ale nie widac tam zeby olej wymieszal sie z plynem. W miare gesty i klarowny kolor. Pod autem nie ma sladow wycieku plynu.
Moje pytanie jest takie czy w Golfie - o poprzednio mialem matiza - jest mozliwosc aby plyn ten parowal czy gdzie indziej niz do silnika znalazl sobie ujscie? Jak zrobi sie cieplo to i tak bede wszystkie plyny zmienial ale nie chce wymieniac uszczelki pod glowica - koles 8 stowek sobie za to zawolal
2 sprawa cieknie mi korektor sily hamowania. Czy moge go wymienic samemu ? Czy potrzebna jest pozniej regulacja?