żółte sportowe przewody zapłonowe PRO-RACING

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

żółte sportowe przewody zapłonowe PRO-RACING

Postprzez shadow051 » 21 kwi 2010, o 22:02

Witam. Z góry zaznaczam że korzystając z opcji "szukaj" nie znalazłem tego tematu: jak w temacie: czy warto zakładać sportowe przewody zapłonowe (żółte) do trójki 1.6 (101KM)? Przeglądając allegro natknąłem się na takie kable: pasują do 1.6 ABU ale podana jest także ilość cylindrów także w tej kwestii odp także pozostałym 1.6 (chodzi o AEK AFT)

http://www.allegro.pl/item1004021635_sp ... _golf.html

Kable są dedykowane więc to jest największy problem. Bo mogą nie pasować. Ale jest jeszcze taka możliwość związku z tym że silniki AFT AEK są starszymi konstrukcjami silnika z GOLF'a IV 1.6 SR (101) to być może pasowałyby te kable dedykowane do GOLF IV 1.6 4W:

http://www.allegro.pl/item1004018768_sp ... lf_iv.html

Co o tym sądzicie czy w ogóle będą pasować? Czy warto zainwestować w coś takiego? Czy jeśli już by się takie założyło to należy dokupić sportowe świece? Może miał ktoś styczność z takim rozwiązaniem?

PS.: zastanawiałem się gdzie dać ten temat do "Silniki benzynowe" czy do "Elektryka". Wybrałem "Silniki ..." mam nadzieje że dobrze jeśli nie to temat z tego co wiem będzie przeniesiony...
--Project WolfsburgEdition-- 1.6 GT Black Pearl
http://www.golf3.pl/topics2/czarna-perl ... htm#233957

"Nic na siłę, lewy pas, gaz i płynę"
Avatar użytkownika
shadow051
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 mar 2010, o 19:16
Lokalizacja: PZ

żółte sportowe przewody zapłonowe PRO-RACING

 

Postprzez PiJey88 » 22 kwi 2010, o 12:44

te pierwsze na pewno nie pasują bo maja inne fajki, musisz znaleźć kable konkretnie pod AEK aby wszystko grało

swoją drogą "sportowe" kable za 210 zł to raczej nie najlepszy pomysł :wstyd: jak chcesz dobrze to kup markowe kable, np beru, ngk, których ceny zaczynają się od 250 zł w górę
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 22 kwi 2010, o 14:21

mi tu zajezdza mde in china w tych kablach,..

NGK , bosh moim zdaniem 100 razy lepsze ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Imper » 22 kwi 2010, o 20:51

tylko BERU a jezeli chcesz sie bawic w sport to magnecor ale to sa koszta juz naprawde wysokie. W moim ABFie sa beru ktore zostaly zamontowane fabrycznie w 94r i do tej pory pykaja idealnie. Powoli przymierzam sie do wymiany i tak :P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez fojermon » 2 maja 2010, o 15:38

Nie oszczedzaj na kablach... BERU i wszystko jasne...
Endrju...
Avatar użytkownika
fojermon
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 13:09
Lokalizacja: Rybnik okolice...

Postprzez SotoM » 4 maja 2010, o 20:44

te wasze sportowe przewody i swiece to to samo co sportowe swiece zarowe do diesla... :-)
a tak powaznie- Z jednej strony po ich użyciu w seryjnym silniku nie wzrosną znacząco osiągi, z drugiej natomiast strony miałyby one zbyt krótką żywotność do stosowania na co dzień.
Zastosowanie świec sportowych znajduje uzasadnienie dopiero gdy silniki z dużą mocą litrową stale pracują na wysokich obrotach ( >8 000 obr./min), tak jak właśnie ma to miejsce w silnikach sportowych. Jak wiadomo, w sportach motorowych nie chodzi o szczególną trwałość, lecz o to aby przy ekstremalnie wysokich obrotach silnik wytrzymał bez uszkodzenia określony czas, w którym dochodzi do wibracji, ogromnych przeciążeń temperaturowych i zawrotnych prędkości gazów.
w 1,6 ci sie nie przydadzą
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości