Odradzam montaz strumienicy, efekt jaki daje jest tylko pozorny. Wszystko zalezy od tego do jakich celow ma byc uzywane auto. Jesli to ma byc poprostu dupowoz to popracuj nad dolem a jesli wyscigowka to nad gora. Dobrze byloby popracowac nad wydechem tj kolektor 4-2-1 i odpowiednio wyliczona dlugosc i pojemnosc ukladu. Podobnie sprawa wyglada z dolotem, sam filtr stozkowy i ladne ruru nie wystarcza. Filtr musi byc scisle dobrany do silnika, i zamontowany tak by ciagnac wylacznie zimne powietrze. Rury musz
a miec okreslona pojemnosc a co za tym idzie dlugosc. Zimny dolot podnosi moment obrotowy i przewaznie przesowa wszystko w gore. Polecam takze komplaksowa obrobke glowicy, tj planowanie, polerowanie kanalow i docieranie zaworow. Mozesz takze pomyslec o sportowym walku, do niego dopasowac wydech i dolot a calosc zestroic przy pomocy np SMT6. Bardzo ciekawe efekty daje tez lekkie kolo zamachowe, ale o tym juz pisali poprzednicy.