Zwiększenie mocy 1.8

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Zwiększenie mocy 1.8

Postprzez Zbigniew Kędzio » 15 maja 2007, o 19:02

Witam chciałbym zwiększyć moc silnika 1,8 co polecacie już założyłem sportowy tłumik km i wyciołem katalizator co zrobić żeby mocy było więcej
Zbigniew Kędzio
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:37
Lokalizacja: Danków

Zwiększenie mocy 1.8

 

Postprzez Bajer » 15 maja 2007, o 20:30

zmień filtr na stożkowy
Bajer
 

Postprzez Andrew » 19 maja 2007, o 21:19

W miejsce katalizatora wstaw strumieniece. kolega Bajer ma racje możesz zrobić dolot. stożkowy filtr plus rury ze stali kwasówki zamiast seryjnych gumowych to wszystko ładnie się komponuje. mocy może duzo nie da ale zwiększy odrobine moment obrotowy a to jest w sumie najważniejsze. Jednak najlepszym rozwiązaniem było by zmienienie oprogramowania kompa lub całego kompa (MT6) z tym ze wiąże się to z pewnymi kosztami ale można osiągnąć przyrost mocy do 140 koni. wynik jest całkiem niezły
Andrew
 

Postprzez Bajer » 27 maja 2007, o 19:15

Wstaw lekkie koło zamachowe doda Ci to lepsze przyspieszenie na niskich biegach i benzyny bedzie mniej spalał ;-)
Bajer
 

Postprzez vibes » 27 maja 2007, o 23:43

tak i niech jeszcze założy turbo kita na 3.2 bara i blow - off'a turboneticsa, później zmieni papcie na 295/40R21 bo inaczej nie ruszy z miejsca i założy jeszcze kompressor bo będzie za duża turbo-dziura przy starcie :mrgreen: i olać po tej przeróbce stożki ale wydeszek supersporta załóż, będzie fajnie grało :mrgreen:
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH

Postprzez krazek1 » 29 maja 2007, o 08:31

Najtaniej i najpewniej to chiptuning.
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sajmon252 » 3 lut 2008, o 15:26

Odradzam montaz strumienicy, efekt jaki daje jest tylko pozorny. Wszystko zalezy od tego do jakich celow ma byc uzywane auto. Jesli to ma byc poprostu dupowoz to popracuj nad dolem a jesli wyscigowka to nad gora. Dobrze byloby popracowac nad wydechem tj kolektor 4-2-1 i odpowiednio wyliczona dlugosc i pojemnosc ukladu. Podobnie sprawa wyglada z dolotem, sam filtr stozkowy i ladne ruru nie wystarcza. Filtr musi byc scisle dobrany do silnika, i zamontowany tak by ciagnac wylacznie zimne powietrze. Rury musz
a miec okreslona pojemnosc a co za tym idzie dlugosc. Zimny dolot podnosi moment obrotowy i przewaznie przesowa wszystko w gore. Polecam takze komplaksowa obrobke glowicy, tj planowanie, polerowanie kanalow i docieranie zaworow. Mozesz takze pomyslec o sportowym walku, do niego dopasowac wydech i dolot a calosc zestroic przy pomocy np SMT6. Bardzo ciekawe efekty daje tez lekkie kolo zamachowe, ale o tym juz pisali poprzednicy. ;-)
sajmon252
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 14:57
Lokalizacja: Radłów

Postprzez virus_wrona » 3 lut 2008, o 15:56

krazek1 napisał(a):Najtaniej i najpewniej to chiptuning.

Z tego co wiem chiptuning w silnikach wolnossących za wiele nie daje.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez Imper » 3 lut 2008, o 18:14

dajcie spokoj po tym co mu napisaliscie to przerobienie tego auta bedzie conajmniej polowa jego wartosci... jak na moje sprzedac i kupic mocniejsze albo swap bo duzo koni nie wyciagniesz a siano bedzie konkretne do wlozenia a co do chipow to co z tego ze bedziesz mial te 10 koni skoro spalanie Ci wzrosnie a z tym lekkim kolem to bedzie tak ze tloki beda dostawac w pipe jak je odchudzisz i szczerze mowiac nie wiadomo ile sobie pojezdzisz na tym sprzecie hehe
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości