1,9 aaz

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1,9 aaz

Postprzez Lukasz_golf_1,4 » 19 lip 2012, o 19:29

Dzień dobry pytanie o silnik AAZ seryjnie 75 KM ale nie w golfie tylko tym razem w ibizie wiem ze w golfie bez problemu można do niego podłączyć MFA i tempomat ale czy w ibizie mogę też podłączyć do niego MFA z golfa 3 i czy to prawda że w tym silniku przez małe modyfikacje można znacznie podnieść mu moc mowa o boost pin, podniesienie doładowania, regulacja paliwa i montaż IC z silnika AHU

mogę sie mylić bo sie nie znam za dobrze proszę jakieś podpowiedzi a może nawet foto porady
by golf
Lukasz_golf_1,4
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:27
Lokalizacja: Gorzów

1,9 aaz

 

Postprzez palio » 19 lip 2012, o 19:43

Wszystko co kolega wymienił może zrobić :-) .
Polecam czytać, czytać i jeszcze raz czytać.
Wszystko jest opisane na forum co i jak.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 19 lip 2012, o 19:45

Bez problemu to tylko do TDI można tempomat i inne bajery .
A co do podnoszenia mocy to masz racje .
Poczytam forum a dużo się dowiesz i sam wszystko zrobisz :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Lukasz_golf_1,4 » 19 lip 2012, o 20:32

koledzy dzięki za podpowiedz z czytaniem ale właśnie z tego źródła mam te informacje tylko że nie jestem pewien czy manetki i inne podzespoły pasują z golfa do ibizy bo znaleźć np. MFA do ibizy to ze świeczką a do golfa jest tego pełno chodzi mi oto że jest mało części do ibizy a dużo do golfa tylko nie wiem jak to sie ma jedno z drugim a czy moc 115 KM to jakaś bajka czy całkiem prawdopodobne ?
by golf
Lukasz_golf_1,4
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 01:27
Lokalizacja: Gorzów

Postprzez MTi » 20 lip 2012, o 22:40

mfa / tempomat itd... nie ma szans... przeciez ten silnik nie ma kompa .. wszystko jest mechaniczne wiec nie ma takiej opcji...
Co do tanich modyfikacji ... ; )) Za 3o zł i moze pol dnia pracy ożywisz ten silnik nie do poznania ;D
[ Boost Pin - 30-40 zl ( allegro ) Dawka , Ciśnienie . i juz to lata lepiej po czym ... kata wyciąć i zas 150 zł w kieszeni ( na szrotach to skupują w takich cenach .. wiec masz juz pieniążki na manometr i boost pina no i oczywiscie na piwko tez nie zabraknie ;)) , jezeli ciagle bedzie mało to... Gov mod + wywalić ogranicznik dawki przy pelnym obciazeniu bla bla bla.. ale tutaj juz trzeba kawalek pompy rozkręcic... tu tez... turbo Garret t3 i intercooler .. i smialo 12o km masz pod maską ; D ]
Pozdrawiam ;)
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez Reiven » 21 lip 2012, o 09:16

Tempomat do AAZ jak najbardziej ale pneumatyczny (gra nie warta świeczki)
MFA też założysz, będzie pokazywał wszystko oprócz spalania.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k0la » 25 lip 2012, o 23:11

115 KM bez problemu , 110KM 220Nm zrobiłem rok temu bez intercoolera , teraz mam intercooler, nowe końcówki wtrysków, nową uszczelke pod głowicą i nowe zawory więc napewno jest więcej ale 115 to nie jest żaden wyczyn
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości