Wydaje mi się, że rozwiązałem problem a raczej znalazłem przyczynę tego iż mój golf na jałowym biegu strasznie drga trzesie sie cala buda i odpadają tapiecerki wręcz byłem z tym i u mechanika i wszedzie i nikt nei zauważył (ja zresztą też) ... że ten golfik po odpaleniu silnika najczęsciej jak jest zimny rano czy jak stoi godzine np: nie uruchamiany ... ma obroty poniżej 8 tys!!
No i odnalazlem coś co nie wiem jak nazwać ... mianowicie po lewej stronie pod włącznikiem świateł jest takie jakby ssanie, wyprzedzenie zapłonu, czy nie wiem ja kto nazwac .... wysune to dosłonie centymetr ... (do siebie) i auto po zapaleniu nie drga a obroty sa 10-11 tys ... pytanie jest takie
Co to jest za ustrojstwo i do czego słuzy ta dźwignia ? wiem, że w zime jak auto by nie zapalało to można tego używać ale teraz jak jest a miare ciepło (dodam, że auto pali od pierwszego razu tylko po prostu po zapaleniu schodzi na niskie obroty , jak jest zimny jak cieply od razu po apaleniu jest 10tys) ... Jak używac tej dźwigni itd może ktos wyjaśnić ?