PS. odkręciłem dzisiaj kółko zębate z wału korbowego aby zobaczyć na własne oczy czy klin jest cały i ku mojemu zdziwieniu nie był ściety a wał mam z TDI'ka z takim jak by klinem w kształcie półksiężyca, wiec ktos juz to robił



Moderator: Moderator
k0la napisał(a):cooo ?! przecież na tą śrube nie działa żadna siła, która mogła by zerwać gwint a co dopiero ściąć łeb tej śruby , to nie jest śruba 6tka z drobnozwojowym gwintem.
Ona ma byc poprostu posmarowana klejem do gwintów i dokręcona z odpowienim momentem obrotowym + obrót o 90 stopni. I tyle. Nic niema prawa się zerwać, ukręcić czy coś.
Koło od rozrządu pracuje na wale za pomoca klina, a skoro jest juz zmieniony wał na ten z TDI to już wogóle niema się oco martwić.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości