1.9 TD AZZ coś mi tu śmierdzi.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TD AZZ coś mi tu śmierdzi.

Postprzez ZiIeloOnY » 21 sty 2014, o 19:39

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy, szukałem tego tematu ale albo nie znalazłem albo jestem ślepy. Panowie jak i równierz panie jeżeli takowe są mam problem z moją golfiną. Kupiłem Golfa 1.9 TD 75km AAZ. Golfa kupiłem od swojego dziadka powymieniałem filtry, olej, świece itp po pewnym czasie użytkowania Golf trafił do mechanika z powodu śruby klina na wale korbowym czy coś takiego w każdym bądź razie wiem o co chodzi. Po odebraniu Golfik latał jak nowy do momentu gdy odstawiłem go na parking i poszedłem spać ;) Na drugi dzień gdy odpaliłem Golfa usłyszałem to http://www.youtube.com/watch?v=5aEB1FnaS1k jednakże Koło pasowe mi się nie gibie ani troszku pojechałem do swojego mechanika który zajrzał i powiedział że to wina pompy wtryskowej bo ona ścina pasek rozrządu. Polecił mi dać do regeneracji pompę wtryskową w Słotwinie i tak też zrobiłem(koszt regeneracji 350zł).Gdy ją przywiozłem do Jeleniej i oddałem do swojego mechanika zadzwonił on po 2 dniach i powiedział że pompa jest założona ale, że dalej problem nie ustał gdyż pompa nie została zregenerowana bądź źle zregenerowana. I moje pytanie brzmi CZY TO JEST WINA POMPY WTRYSKOWEJ ? I co najlepiej powinienem dalej robić? Bo już nie mam pomysłów ;( ! Mam odczucie że to on coś źle zrobił i próbuje się wymigać. Jeżeli wiecie coś na ten temat to proszę o pomoc !! Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi z waszej strony. Pozdrawiam!
ZiIeloOnY
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 sty 2014, o 19:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

1.9 TD AZZ coś mi tu śmierdzi.

 

Postprzez muchomorek165 » 21 sty 2014, o 23:35

Od kiedy pompa wtryskowa takie coś robi?

Moim skromnym zdaniem to albo żle ustawił rozrząd albo szklanki hydrauliczne popychacze powiedziały "żegnaj"

I są do wymiany 8szt.

U mnie po zerwaniu klina poszło 8szklanek wymienione i do dziś jest spokój a podobnie pracował.
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Matiuas » 21 sty 2014, o 23:55

Biały dym = zły kąt wtrysku, ja bym to najpierw na zegarze sprawdził i dopiero szukał dalej
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez ZiIeloOnY » 22 sty 2014, o 03:04

Zaczęło się to dziać z dnia na dzień a wcześniej zero jakichkolwiek oznak, że coś jest nie tak ;// Faktem jest to że jest biały dym a kąta wtrysku nie sprawdzałem. Dzięki za rady przynajmniej wiem mniej więcej w którym kierunku iść.

[ Dodano: 2014-01-22, 02:04 ]
No i dlaczego ścina mi pasek rozrządu ?
ZiIeloOnY
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 sty 2014, o 19:19
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez karp » 22 sty 2014, o 13:34

zawory dobrze ustawione ? Rozrząd dobrze ustawiony ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Pozor » 22 sty 2014, o 15:28

Ścinać może od tego że nie zfrezował czopa wału albo z kołem pasowym lub z plastkiem jest coś nie tak i pasek haczy można też zerknąć na kółko wałka pośredniego jest alu więc idzie łatwo zadrapać a wtedy tnie jak nóż. A z filmiku jasno wynika że jak wyciągał pompę to na słuch ustawiał kąt wtrysku i jest zbyt wczesny dlatego puka musisz jechać ustawić na zegar
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron