1.9 TD czy TDi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez pawelus6 » 29 kwi 2014, o 18:27

To Cię zdziwie, w moim aaz jakimś cudem są zawory podcisnienia :p wstawie potem wstawie foty jak do domu wrócę :p
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Pozor » 29 kwi 2014, o 18:40

tak tak bo miałeś EGR u mnie było to samo niby zaworek był EGru nie było zaworek podpięty pod turbo i zdziwko takie że niczemu to nie służyło ale pewnie masz turbinę KKK K03 czyli o zwiększaniu boosta możesz zapomnieć
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez pawelus6 » 29 kwi 2014, o 19:46

Jestes w stanie po tych zdjeciach powiedziec typ turbiny?

http://imgur.com/nmfWloK,1ywUWdF,fSlii9 ... 04,MMaeviY
(5 zdjec tam jest)

I powiesz mi na jakiej zasadzie rozpoznac miedzy k13 czy k03? Mam drugiego kompletnego AAZ, tez z KKK tylko juz postarałbym sie sam to rozpoznać :)

@Edit
Poszperałem troche i co zauwaylem:
K03
https://gpopshop.com/wp-content/uploads ... 0/kkk1.jpg

K14
http://img214.imageshack.us/img214/5821/img1126e.jpg

Podstawową różnica jest ten wężyk metalowy idacy przez turbinę ?
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 29 kwi 2014, o 21:07

między innymi jest inna gruszka ale k03 jest bardzo malutka i na pewno zobaczysz w k03 idą 2 wężyki do gruszki a w kkk k14 jeden
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez hanawald » 29 kwi 2014, o 21:09

ja mam TDI i sobie chwale ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 29 kwi 2014, o 21:17

pisałem jak kto woli . Jeżeli do jazdy to tdi jeżeli do modów to td
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez palio » 29 kwi 2014, o 21:30

Pozor napisał(a): jeżeli do modów to td


Nie tylko :-P
TDI też można modzić :mrgreen:

Ale kto co woli ;-) .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 29 kwi 2014, o 21:38

racja tylko nie każdego stać na program za 1500 zł i sprzęgła spiekowe :-D
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez pawelus6 » 30 kwi 2014, o 00:04

Oto co znalałem w drugim AAZ, wygląda mi na KKK K14 :D
http://imgur.com/16Nv2pt
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 31 gości