1.9 td nagle sie zatrzymal

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 td nagle sie zatrzymal

Postprzez DJ Voodek » 27 cze 2010, o 13:07

Otoz tak dzisiaj rano odpalam golfika ale ten niechce az wkoncu odpalil i zaczely troche obroty falowac ale wsiadam i ruszam ujechalem kawalek zaczal z pod maski dobiegac jakis metaliczny dzwiek ale jade dalej nagle uslyszalem cos jakby swist pod maska i silnik zgasl :shock: Otwieram maske patrze odrazu na pasek rozrzadu na gorze byl troche luzny a na tym kole ktore znajduje sie na samym dole troche pasek sie obkroil i kolo wcielo sie troche w znajdujacy sie tam plastik. Co to moze byc bo niemam pojecia. Z gory dzieki
WOLFSGRUPPE VAG Event 2011
DJ Voodek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 maja 2010, o 10:49
Lokalizacja: ERA

1.9 td nagle sie zatrzymal

 

Postprzez pood181 » 27 cze 2010, o 13:20

wal poszedł... teraz wstaw ten od tdi i będzie spokój
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez kajtek » 27 cze 2010, o 16:25

DJ Voodek, patrzyłeś może wcześnie na to duże koło pasowe na dole silnika? gibało sie czy chodziło równo bez zastrzeżen? z tego co piszesz wychodzi że chyba klina ścieło na wale, nawet objawy (trudny rozruch) sie zgadzają... Jeśli godzi o rozwiazanie mocowania koła zębatego na wale to jest to wada kontrukcyjna w AAZ trzeba na to uważać i patrzeć czy aby koło czasem nie zaczyna się chwiać... jeśli silnik będzie w ogóle do odratowania to najlepiej wymienić wał na tai od TDI który już ma inne rozwiązanie, teraz zostaje Ci zobaczyć jakie powstały uszkodzenia w silniku... Przy jakich obrotach to sie stało?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DJ Voodek » 27 cze 2010, o 20:31

no wlasnie poogladalem potem dokladnie i rzeczywiscie chyba tego klina scielo bo kolo sie rusza. raczej stalo sie to kolo 2 tys. obrotow bo szybko nie jechalem jakies gora 50 na godzine.
WOLFSGRUPPE VAG Event 2011
DJ Voodek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 maja 2010, o 10:49
Lokalizacja: ERA

Postprzez kajtek » 27 cze 2010, o 21:26

DJ Voodek, przy 2 tyś obr mogło szkód narobic :/ ale nie wiadomo, trzeba rozbierac silnik i zobaczyć ;-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DJ Voodek » 28 cze 2010, o 17:50

autko wstawione do mechanika jak narazie to poszly wszystkie szklanki pokrzywiony jeden zawor jakas zebatka troszke obrobiona niepamietam jaka no i oczywiscie nowy pasek rozrzadu trzeba bedzie kupic. :-o Ogolnie sie okazalo ze jak jakis pacan wymienial rozrzad to nie dokrecil dobrze kola pasowego ktore sie odkrecilo :wsciekly: . Na pocieszenie chociaz tyle ze klina nie scielo :padam:
WOLFSGRUPPE VAG Event 2011
DJ Voodek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 maja 2010, o 10:49
Lokalizacja: ERA

Postprzez SotoM » 29 cze 2010, o 23:56

co z tego ze nie ścieło -to jest pikuś z tym ze zawory dostały wpiernicz od tłoków - silnik masz do rozebrania... niewierze ze gosc załozy ci pasek odpali i bedzie fafac...
sie przejmujesz paskiem - pasek to 70zł
szklanki 250zł.
zawór około 50zł szt.(TOPRAN)ssacy wydech około 70zł
sruba centralna 12zł
zaworu nie wymini bez zdiecia głowicy. planowanie głowicy,uszcz.pod głowice,kolektory... fikniesz troszke...
jeszcze ciekawqe czy tłok nie pekł lub korba sie nie skrzywiła...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości