1.9 td pękł mi pasek rozrządu zrobiłem ale nie chce palić

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez igor89xx » 30 mar 2011, o 21:19

sama wymiana paska nie jest wcale taka skomplikowana a ustawienie znakow tez , to jest kwestia wprawy :D
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

 

Postprzez krazil » 1 kwi 2011, o 18:30

koVWal napisał(a):
igor89xx napisał(a):samo zalozenie paska bez ustawiania znakow to swietny pomysl ;-)

cudowny :D gdyby tak można było to każdy sam by sobie wymieniał nie patrząc na nic.

Ano właśnie że można. Jeśli tylko jest to okresowa wymiana to znaczysz sobie tylko położenie koła pompy paliwa i wałka rozrzadu, potem zsuwasz pasek, a nasuwając nowy dbasz by koło pompy było w tej samej pozycji co przed ściągnięciem starego. Wałek rozrzadu raczej nie powinien się przestawić. Od jakichś 10 lat tak zmieniam i jest OK. Żadne inne znaki oprócz tych dwu zrobionych przez ciebie cię nie interesują. No... chyba że chcesz się narobić...
krazil
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 09:25
Lokalizacja: kielce

Postprzez koVWal » 1 kwi 2011, o 19:57

krazil napisał(a):Ano właśnie że można. Jeśli tylko jest to okresowa wymiana to znaczysz sobie tylko położenie koła pompy paliwa i wałka rozrzadu, potem zsuwasz pasek, a nasuwając nowy dbasz by koło pompy było w tej samej pozycji co przed ściągnięciem starego. Wałek rozrzadu raczej nie powinien się przestawić. Od jakichś 10 lat tak zmieniam i jest OK. Żadne inne znaki oprócz tych dwu zrobionych przez ciebie cię nie interesują. No... chyba że chcesz się narobić...

No przecież, że tak można jak mówisz... Ja zawszę wolę sobie koło od pompy unieruchomić na znaku i ok. No ale Kolega wyżej pisał, że pękł mu pasek i założył. :zakrecony: Gdybyś przeczytał to byś zrozumiał, że napisałem tylko pod ten temat, że jak mu pękł to trzeba ustawić na znakach itp. Ale i tak w silniku na pewno wszystko nie jest całe znając życie :super:
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez krazil » 2 kwi 2011, o 10:04

koVWal napisał(a):
krazil napisał(a):Ano właśnie że można. Jeśli tylko jest to okresowa wymiana to znaczysz sobie tylko położenie koła pompy paliwa i wałka rozrzadu, potem zsuwasz pasek, a nasuwając nowy dbasz by koło pompy było w tej samej pozycji co przed ściągnięciem starego. Wałek rozrzadu raczej nie powinien się przestawić. Od jakichś 10 lat tak zmieniam i jest OK. Żadne inne znaki oprócz tych dwu zrobionych przez ciebie cię nie interesują. No... chyba że chcesz się narobić...

No przecież, że tak można jak mówisz... Ja zawszę wolę sobie koło od pompy unieruchomić na znaku i ok. No ale Kolega wyżej pisał, że pękł mu pasek i założył. :zakrecony: Gdybyś przeczytał to byś zrozumiał, że napisałem tylko pod ten temat, że jak mu pękł to trzeba ustawić na znakach itp. Ale i tak w silniku na pewno wszystko nie jest całe znając życie :super:

Przeczytałem i wcale tak nie wynika. Tylko że twoje musi być zawsze na wierzchu... Ucieszyłeś się mądralo?
krazil
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 lis 2008, o 09:25
Lokalizacja: kielce

Postprzez koVWal » 2 kwi 2011, o 13:00

krazil napisał(a):Przeczytałem i wcale tak nie wynika. Tylko że twoje musi być zawsze na wierzchu... Ucieszyłeś się mądralo?

Haha tylko Ty piszesz o okresowym wymienianiu paska, a w temacie co jest? Pękł mi pasek.. Więc chyba wiadomo, że trzeba wszystko na znakach ustawić :lol:
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości