Moderator: Moderator
koVWal napisał(a):igor89xx napisał(a):samo zalozenie paska bez ustawiania znakow to swietny pomysl
cudowny gdyby tak można było to każdy sam by sobie wymieniał nie patrząc na nic.
krazil napisał(a):Ano właśnie że można. Jeśli tylko jest to okresowa wymiana to znaczysz sobie tylko położenie koła pompy paliwa i wałka rozrzadu, potem zsuwasz pasek, a nasuwając nowy dbasz by koło pompy było w tej samej pozycji co przed ściągnięciem starego. Wałek rozrzadu raczej nie powinien się przestawić. Od jakichś 10 lat tak zmieniam i jest OK. Żadne inne znaki oprócz tych dwu zrobionych przez ciebie cię nie interesują. No... chyba że chcesz się narobić...
koVWal napisał(a):krazil napisał(a):Ano właśnie że można. Jeśli tylko jest to okresowa wymiana to znaczysz sobie tylko położenie koła pompy paliwa i wałka rozrzadu, potem zsuwasz pasek, a nasuwając nowy dbasz by koło pompy było w tej samej pozycji co przed ściągnięciem starego. Wałek rozrzadu raczej nie powinien się przestawić. Od jakichś 10 lat tak zmieniam i jest OK. Żadne inne znaki oprócz tych dwu zrobionych przez ciebie cię nie interesują. No... chyba że chcesz się narobić...
No przecież, że tak można jak mówisz... Ja zawszę wolę sobie koło od pompy unieruchomić na znaku i ok. No ale Kolega wyżej pisał, że pękł mu pasek i założył. Gdybyś przeczytał to byś zrozumiał, że napisałem tylko pod ten temat, że jak mu pękł to trzeba ustawić na znakach itp. Ale i tak w silniku na pewno wszystko nie jest całe znając życie
krazil napisał(a):Przeczytałem i wcale tak nie wynika. Tylko że twoje musi być zawsze na wierzchu... Ucieszyłeś się mądralo?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości