1.9 td pękł mi pasek rozrządu zrobiłem ale nie chce palić

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 td pękł mi pasek rozrządu zrobiłem ale nie chce palić

Postprzez piotreknasielsk » 20 mar 2011, o 21:29

zerwał sie pasek rozrządu wymieniłem wszystko złożyłem ale nie pali i tak jak by kąpresij nie miał głowica sprawdzona :zalamany:
piotreknasielsk
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 mar 2011, o 20:54
Lokalizacja: nasielsk

1.9 td pękł mi pasek rozrządu zrobiłem ale nie chce palić

 

Postprzez k-m-r1 » 20 mar 2011, o 23:01

pewnie sie poprzestawiał rozżad
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez AdiK__ » 21 mar 2011, o 08:22

k-m-r1 napisał(a):pewnie sie poprzestawiał rozżad


Najszybciej ;) Jedz do mechanika ustawi Ci tak jak powinien byc chyba ze sam znasz sie na ustawianiu na znaki.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez falko29 » 21 mar 2011, o 11:21

Może wyjdę na głupca, ale czy po zerwaniu paska rozrządu, w silniku nie robi się miazga?
"wymieniłem wszystko złożyłem ale nie pali " - to rozumiem, ale : "pewnie sie poprzestawiał rozżad" - czy to nie jest wręcz oczywiste, zę gdy się zerwie pasek, to cały rozrząd rozstraja się w cholerę ??
Nie miałem naszczęśćie (odpukać) jeszcze nieprzyjemności zerwania paska , stąd mój post. Bo poskłądać wszystko do kupy można, ale czy zawsze podczas zerwania paska, tłoki robią mielonkę w silniku i należy wszystko ustawiać?
falko29
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:58
Lokalizacja: Żory/Sohrau/Sari

Postprzez Matiuas » 21 mar 2011, o 11:34

falko29 napisał(a):tłoki robią mielonkę w silniku i należy wszystko ustawiać?

Mi pękł prawie 3 lata temu pasek no i mielonki w silniku nie miałem, głowica trochę dostała (zawory i pękła jedna szklanka), tak że uszkodzenia zależą od tego przy jakich obrotach pasek pójdzie, mi pęk przy odpalaniu. Po złożeniu wszystkiego i naprawieniu głowicy silnik chodzi, był problem z odpowietrzeniem ale po poluzowaniu przewodów na wtryskach poszło, piotreknasielsk, może masz podobny problem ? głowice rozkładałeś? planowałeś itp?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez falko29 » 21 mar 2011, o 11:37

Kurde, lepiej chyba profilaktycznie co 10 tys zmieniać sobie chodźby sam pasek rozrządu, bo z tym nie ma zartów.... sam pasek, to koszta pewnie koło 100 zł, a planowanie głowicy i odratowywanie silnika ? 500
? 1000 ?
Mój diesel chyba jest popsuty :( - nie kopci... :D
falko29
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:58
Lokalizacja: Żory/Sohrau/Sari

Postprzez liwinglawida » 21 mar 2011, o 14:29

falko29 napisał(a):czy po zerwaniu paska rozrządu, w silniku nie robi się miazga?


No silniki w trójkach bezkolizyjne raczej nie są..

falko29 napisał(a):Kurde, lepiej chyba profilaktycznie co 10 tys zmieniać sobie chodźby sam pasek rozrządu, bo z tym nie ma zartów.... sam pasek, to koszta pewnie koło 100 zł, a planowanie głowicy i odratowywanie silnika ? 500
? 1000 ?


co 10 tyś to sie olej zmienia .. za pasek Conti zyczą sobie ok 80 zł. a spokój masz na 60 tyś km,
liwinglawida
 

Postprzez Reiven » 27 mar 2011, o 02:09

Jak ja bym miał co 10k wymieniać pasek to bym musiał to robić co 3 miesiące chyba kolego :cenzura:
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rafał wwl » 27 mar 2011, o 18:18

no ja tylko dodam ze koleżka robił głowicę po pęknięciu paska rozrządu .. ile przejechałeś na tym pasku ze Ci pękł??
a na marginesie dodam że mam cały tdi do sprzedania ;)\
Rafał wwl
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 mar 2010, o 15:43
Lokalizacja: z miłości rodziców

Postprzez koVWal » 30 mar 2011, o 12:27

Zapytam tylko o jedno. Jak pękł Ci pasek to tylko wymieniłeś go nie patrząc na nic? Tzn na znaki itp? :-o
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez igor89xx » 30 mar 2011, o 14:43

samo zalozenie paska bez ustawiania znakow to swietny pomysl ;-)
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez koVWal » 30 mar 2011, o 15:06

igor89xx napisał(a):samo zalozenie paska bez ustawiania znakow to swietny pomysl ;-)

cudowny :D gdyby tak można było to każdy sam by sobie wymieniał nie patrząc na nic.
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości