1.9 td wachania temperatury

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 td wachania temperatury

Postprzez jurek189 » 16 wrz 2011, o 21:47

po wymianie uszczelki pod głowica temperatura silnika wacha sie w granicach 80-90 stopni, czy jest to prawidłowy objaw? widziałem, ze w innych autach z takim samym silnikiem wskaźnik temp stoi jak wmurowany na 90 stopniach?
jurek189
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 09:35
Lokalizacja: Zamość

1.9 td wachania temperatury

 

Postprzez SotoM » 17 wrz 2011, o 10:32

a jak było przed wymiana uszczelki...??
moze wina czujnika temperatury lub problem jest w samym wskazniku...
otwarty termosta pokazywał by cały czas temp po zagrzaniu 70stp
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez michalr1986 » 18 wrz 2011, o 08:41

a u mnie po wymianie termostatu wahania temperatury są w przedziale od 70 do 100stp. 70 zawsze mam podczas jazdy a do 100 dochodzi jak stoje w korku, dodam że mam 19 td i nie wiem czym to może być spowodowane.
Avatar użytkownika
michalr1986
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 08:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 18 wrz 2011, o 11:08

to załóz oryginalny termostat. zalożyłes zamienik i prosze. nie zamyka sie do konca stad temp 70stp przy pelnym zagrzaniu silnika w korkach nie termostat nie otwiera sie w pełnym zakresie co powoduje słaba przepustowac chłodzenia co powoduje wzrost temp. do 100stp nie raz przerabiałem taki temat. do tego czasem ludzikowi wywalalo chłodzenie ze zbiorniczka.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jurek189 » 19 wrz 2011, o 07:59

przed wymiana uszczelki był wymieniany termostat, i temp byla wporzadku. natomiast objaw pojawił się po wymianie uszczelki. Czy pozostałości oleju w układzie chłodzenia mają na to wpływ? dodam, że przyczyną wymiany uszczelki było to, że olej dostawał się do układu chłodzenia.
jurek189
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 09:35
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Kriss_Lodz » 19 wrz 2011, o 08:50

jurek189 napisał(a):Czy pozostałości oleju w układzie chłodzenia mają na to wpływ? dodam, że przyczyną wymiany uszczelki było to, że olej dostawał się do układu chłodzenia.


A wyczyszczone było wszystko dobrze ??
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez jurek189 » 19 wrz 2011, o 09:19

tak, 3 razy był płukany układ, ale nadal jakieś pozostałości pojawiają się w zbiorniczku.
jurek189
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 09:35
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Bradley » 19 wrz 2011, o 12:49

Mozesz kupic termostat, ktory wyjety z pudelka bedzie juz uszkodzony.
A jaki termostat zostal wsadzony? Bo jesli z temperatura otwarcia 82C to moga byc takie skoki. W 87C wskaznik stoi na bacznosc w 90tce.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez jurek189 » 20 wrz 2011, o 16:09

kurcze nawet nie zwróciłem uwagi na to kupujac go, jutro kupie ten termostat 87C założe go i dam znać czy pomogło.
jurek189
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 09:35
Lokalizacja: Zamość

Postprzez SotoM » 20 wrz 2011, o 19:49

chłopak jedx do ASO i kup ori... prawidłowo działajacy zamiennik trafiaja sie 1 na 20...
olej nie ma nic do tego
moze jak ci robili czpke to odrazu ci wymienili termostat bo to u wielu mechaników jest standardem
i moze zmienili ci dobry na nowy lipny
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jurek189 » 26 wrz 2011, o 19:19

wymiana termostatu na 87C pomogło! dzieki wielkie! pzdr:)
jurek189
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 09:35
Lokalizacja: Zamość


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości