1.9 td zaślepienie turbiny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 13 gru 2011, o 20:58

strzeliniasty, nieco naświetlil uwage naco zwrócić uwage, ogolnie jeżeli kupisz auto które bedzie dobrze chodziło bedziesz dbał o turbulum- nie wstawial na zimnym i odpowiednio studził po dłuzszej jezdzie, stosowal dobry olej to suszarka tak prędko Ci nie kucnie, turbina ma dośc prostą budowe przez co jest dość wytrzymała, jeżeli nei jest nadwyręzona to potrafi wytrzymać żywotnośc silnika, w moim poprzednim aucie Jetta2 wsadzony był silnik 1.6 GTD z ori suszarka i co prawda przy przelocie ponad 500 tyś km sie pociła ale pompowała.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez SotoM » 14 gru 2011, o 22:37

to szukaj dla Lali 1,9D lub SDI. nie ma tam zadnych turbo smieci itp...silnik prosty wersja emeryt przedostac sie z pkt a do pkt B.
lub szukaj jej polo w Benzynie 1,4 bo benzyny w 3kach jaraja 2L mniej od 2,0 na szprycy...
a mozesz mi powiedzic - jak w mk II sie blokuje turbo...?? bo ja bedac mechanikiem z wielo letnim stazem nie mam pojęcia jak wykluczyc turbo aby silnik dostawał powietrze do cylindrów... kołeki włozyc w wirniki aby sie nie obracała czy jak...??
nie rozumiem tego...dla mnie to są typowe fotumowe bzdety które napisał jakis mega forumowy w dupie bedacy do mega entej potegi głąb... i tak sie to rozeszło.
chyba ze wogole przeróba na 1,6D przekładajac graty zalepiac zailanie i powrót oleju itp...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości