1,9 TDi 110 kM, 1997 r.-brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1,9 TDi 110 kM, 1997 r.-brak mocy

Postprzez karol_70 » 8 lis 2008, o 11:08

Poczytałem podobne tematy na tym forum ,ale u mie chyba problem jest bardzie złożony. Na początku było jak u innych kolegów tj. słaby motor na 4-tym biegu, restart silnika i wszystko było ok do następnego razu. Teraz to już nie działa , włączają się swiece żarowe podczas jazdy(motor muli w tym czasie) by za chwilę jechać dalej, ale ostatnio pobija wszystko tj. gaśnie w czasie jazdy, by po dziestu sekundach odpalić.Tu moje przemyślenia są dwutorowe: auto ma dodatkowe zabezpieczenie, odcinające dopływ paliwa i rozrusznika.W chwili wolnej wywale to cudo. No i błąd :575-ciśnienie w kolektorze dolotowym. Tydzień był u "fachowca", ale ten nic nie wskórał. Ciekawostka: turbina po kasacji błędów raz chodzi, raz nie, jak jej czapka stoi. Następnym krokiem będzie zajrzenie do niej i chyba kupno zaworu N-75. Kupiłem interfejs i vag com z netu. Po kasacji błędów 1,2,3, i 4-ty bieg no i znów to samo. Kupiłem czujnik ciśnienia w w/w kolektorze i dalej nic. Kąt wyprzedzenia wtrysków i dawki paliwa na wtryskach ok. Natomiast za duże jest ciśnienie doładowania(chyba dobrze się wyrażam) o ok. 1400 mbar w stosunku do wzorcowego. Drugi raz nie dam się wrobić w w "fachowca", który nic nie zrobił, a najgorsze, że golfik musi jeżdzić do pracy ze mną. Stąd prośba o sugestie, porady, wszystko rozbija się o pieniądze, ale nikt na tym forum nie ma ich za dużo.Pozdrawiam.


Zrobiłem co kolega zalecił i to działa , a wiara u mnie była mała. Dziękuję!!!
Ostatnio edytowano 9 lis 2008, o 21:05 przez karol_70, łącznie edytowano 2 razy
karol_70
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 10:27
Lokalizacja: Świecie

1,9 TDi 110 kM, 1997 r.-brak mocy

 

Postprzez SotoM » 8 lis 2008, o 12:30

moim skromny zdaniem stoi kierownica spalin w turbinie- standard w AFN'ach... sparawdź weżyki podcisnieniowe.a najlepiej je powymieniaj...
ale osobiscie stawiam na turbine-trzeba ja wymontować z auta i wyczyścić kierownicę spalin i auto odżyje... to własnie jest co niektórych ekonomiczna jazda ze sie kręci silnik do 2500 zeby mało palił... dizla trzeba pożądnie nieraz przedmuchać dać mu w palnik na każdym biegu do 4000obr/min.jak masz katalizator to go wytnij w cholere i zamiast niego wspawaj rurę...bo sadze ze juz tez ma dość życia...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości