1,9 TDI 110KM nie odpala odrazu jak jest ciepły ??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1,9 TDI 110KM nie odpala odrazu jak jest ciepły ??

Postprzez bartoszszarmach » 2 sty 2008, o 15:49

Witam
Drodzy koledzy mam niesamowity (bynajmnije dla mnie) problem z moim mk3, nieodpala jak jest ciepły ?? Oczywiście niezostawiłem tego problemu od tak a wiec:

1. Zregenerowałem pompe paliwa, jedyny plus to spalanie spadło o 1 L
2. Wysłałem go do elektryka, przy mnie sprawdził mase, oraz mase inych żeczy
3. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy w silniku, przy okazji pare innych czujników

I nadal kręci jak jest ciepły przez około 10sek. po czym łaskawie odpala, a rano jak jest zimny wystarczy ze raz zakręci kołem i już chodzi,

CO ROBIĆ POMOCY ???
bartoszszarmach
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 15:41
Lokalizacja: Skórcz

1,9 TDI 110KM nie odpala odrazu jak jest ciepły ??

 

Odp: 1,9 TDI 110KM nie odpala odrazu jak jest ciepły ??

Postprzez arh » 4 sty 2008, o 14:11

Witam!

Proponuję sprawdzić kompresję zaraz po rozruchu i drugi raz po zagrzaniu silnika.

Po tym co napisałeś to myślę ze leci Ci uszczelka pod głowicą i silnik gubi kompresję.

Mam taki sam obiaw tyle że juz wogóle nie odpala jak jest cieply i dmucha do układu chłodzenia.

pozdr
arh
arh
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piotrek8865 » 4 sty 2008, o 22:31

Witam!
Ja mam dokładnie tak samo, i też w 1,9TDi 110km ale troche mi sie polepszyło po wymianie filtra paliwa .. aaaa!! już wiem! przypomniałem sobie :-) rozrusznik musisz sprawdzić no bo u mnie tak samo było i szczotk nierówno były wytarte w rozruszniku co powodowało na ciepłym ze pobierał dużo prądu i restartował komputer a na zimnym palił z pierwszego a po wymianie szczotek już ok jest i kreci duzo szybciej :-D Pozdrawiam :!:
Piotrek8865
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 21:35
Lokalizacja: Gadka

Postprzez bartoszszarmach » 9 sty 2008, o 16:22

No dzięki Panowie ale tego nie pisałem ale rozrusznik mam zregenerowany jak byłu elektryka, a jesli chodzi o uszczelkie to napewno wyszsystko wpozadku płyn jest w zbiorniczku i niedolewam go wogle a i zadnej obcej cieczy tez niema !!!




POMOCY
bartoszszarmach
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 15:41
Lokalizacja: Skórcz

Postprzez mirekp » 14 sty 2008, o 22:59

Panowie, to nie żadne świeczki i rozruszniczki. :lol: Oświecił mnie dzisiaj Tuner samochodów. Nasze golfiki maja problem przez błąd na mapie (fabryczny) :-o Ten błąd jest niby po to, by chronić koło zamachowe. :-? Takiego błędu nie maja automaty. Facet załadował mi na gorącym silniku program z automatu i golfik cyknął jak ta lala. Kiedy wrócił na mape z manuala to znowu chechłał jak mały fiat. Problem w tym, że nie można jeździć na mapach z automatu bo cos się może popieprzyć. W Jankach jest Diagtronik i za 4 stówki robią nową mapkę bez błedów. Jak się doda jeszcze tysiąc sto walną chiptuning na 130 kucyków. :-)
Pozdro
mirekp
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 sie 2007, o 19:55
Lokalizacja: grójec


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości