1.9 tdi 90 km silnik 1Z rocznik 1995 utrata mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 tdi 90 km silnik 1Z rocznik 1995 utrata mocy

Postprzez czachomaster » 22 gru 2013, o 22:49

Witam

Dzisiaj jechałem około 90 kilometrów autostradą, z stałą prędkością i obrotami w okolicy 2500.

po tych 90 kilometrach po dodaniu gazu czułem brak mocy, golf wogóle nie przyspieszał a po kilkuset metrach gdy pojawiło się wzniesienie samochód zwalniał pomimo redukcji biegów i ostatecznie zgasł.

Musiałem chwile pokręcić aby golf odpalił, zjechałem odrazu z autostrady i stanąłem na stacji.

Zadnych wycieków nie było, płyny, oleje w normie.

Ruszyłem po 30 minutach postoju i przy dodaniu mocniej gazu auto przerywało i nie miało mocy. Jechałem więc 70 kilometrów z obrotami poniżę 2000 i wszystko były w normie.

Gdy juz dojeżdżałem do domu spróbowałem mocniej dodać gazu i nie było juz zadnych problemów, przerywania ani utraty mocy przy wyższych obrotach i działał ok.

DOdam iż filtr paliwa wymieniony miesiac temu.

Co to może być? coś z sterownikiem jakimś ? wtryskami ? przepływomierz ?
czachomaster
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 01:49
Lokalizacja: Łańcut

1.9 tdi 90 km silnik 1Z rocznik 1995 utrata mocy

 

Postprzez palio » 22 gru 2013, o 22:57

Jak jest możliwość to podłączyć auto pod vaga. Sczytać błędy i zrobić komplet logów. Bo tak to można tylko wróżyć.

Winny może okazać się N75 jak i wężyki idące od turbo itd. można wymieniać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czachomaster » 23 gru 2013, o 19:13

ok, sprawdzę w takim razie podpinając golfa do kompa, pewnie już po świętach, jak narazie jeżdżę i wszystko ok jest

a mam pytanie mój model golfa - 1.9 tdi 90 km, rok 1995, silnik 1Z, ma pompę paliwa w baku?
czachomaster
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 01:49
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez krzyś » 23 gru 2013, o 19:33

nie ma pompy paliwa w baku. ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czachomaster » 13 lut 2014, o 23:13

chwilę się nie odzywałem, ale problem najprawdopodobniej zlokalizowałem po ciężkich i trudnych bojach

mianowicie pojawiają mi się bąbelki powietrza w przewodach paliwowych.

W wężyku który wychodzi z filtra paliwa i dochodzi do pompy wtryskowej są pęcherzyki powietrza.

Sprawa wygląda tak iż przed filtrem dałem gumową rurkę przeźroczystą, żebym widział czy do filtra też idzie powietrze z baku, i powietrze nie pojawia się, pojawia się tak jak napisałem powyżej, dopiero w wężyku z filtra do wtrysków.

Mam pytanie, czy można założyć do mojego golfa III 1.9 tdi 90 km filtr paliwa z golfa mk2 z wersji TD, w której nie ma tak zwanego podgrzewacza czy też zaworu zwrotnego, czy jak tam się na niego mówi. o tak ifiltr mi chodzi -
http://vwgolf-sklep.pl/pl/p/filtr-paliw ... 127401/346

czy mogę go bez przeszkód założyć ?


Bo podejrzewam że gdzieś tu łapie powietrze, a żeby mieć z tym święty spokój na przyszłość wymyśliłem coś takiego właśnie.

Z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: 2014-02-15, 12:13 ]
Problem rozwiązany

okazało się iż trzeba przedmuchać przewody paliwowe od baku do filtra.. gdyż były zapchane

Może kiedyś komuś to pomoże
czachomaster
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 01:49
Lokalizacja: Łańcut


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron