1.9 Tdi AFN dlaczego muli

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 Tdi AFN dlaczego muli

Postprzez Paweł110 » 16 lis 2008, o 19:01

mam golfika 1.9 tdi 110 AFN nie wiem co mu jest czytałem wiele postów ale nie pasuje tu mi nic. Samochud jak iejst zimny to czuć jego moc przyspiesz tak jak powinien ale jak już sie rozgrzeje czyli powyrzej 90 stopni to zaczyna mulic niechce już tak wchodzić na obroty cieszko go rozbujać 130 pod gurkę a jak jest zimny to idzie ja głupi co to może być prosże o rady
Paweł110
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 18:54
Lokalizacja: z pomorza

1.9 Tdi AFN dlaczego muli

 

Postprzez Golfik1986 » 16 lis 2008, o 19:07

Paweł110 napisał(a):powyrzej 90 stopni


u mnie jest temp 90 stopni ani miej ani wiecej...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Leito » 16 lis 2008, o 20:15

Golfik1986 napisał(a):
Paweł110 napisał(a):powyrzej 90 stopni


u mnie jest temp 90 stopni ani miej ani wiecej...

Może kolega wymieniał czujnik temperatury na jakąś podróbę - tak jak ja - i mu pokazuje powyżej 90 stopni. U mnie pokazuje 110 :mrgreen: A wracając do tematu. U mnie kiedyś miałem podobny problem. Co prawda nie mam AFN'a tylko 1Z'ta - u mnie mechanik stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymieniłem przepływomierz, jednak to nic nie dało. Czasami załapał muła :/ Z czasem ten problem sam zniknął :zdziwko: Do teraz jest wszystko OK. Pozdro
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez leopard » 16 lis 2008, o 21:54

Paweł110 napisał(a):prosże o rady


zapnij VAG'a i w drogę - test dynamiczny zrób ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Paweł110 » 18 lis 2008, o 15:49

mam właśnie taki zamiar go podłączyć tylko kabelek mi jutro przyślom, i wtedy powino wszystko wyjść co jest nie tak :?:
Paweł110
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 18:54
Lokalizacja: z pomorza

Postprzez TOMEK 84 » 21 lis 2008, o 18:56

podepne sie pod temat

kumpel ma mk4 1.9tdi i jak go ostatnio zgasił tak mu teraz muła złapał niby odpala elegancko na obroty wchodzi po mału tak jak by turbo się zawiesiło ale sie nie zawiesiło :!: spaliny wylatują elegancko nawet nie zakopci jak mu się dogazuje ale jezdzi jakk muł jak zwykłu diesel albo gożej ciezko sie rozpędza co to może byc :?: :?: :?:

pozdro


zapomniałem dodac ze golfik był podpięty do kompa i nic wszystko jest oki ale autko było sprawdzane na postoju nie w czasie jazdy
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez leopard » 21 lis 2008, o 23:21

TOMEK 84 napisał(a):autko było sprawdzane na postoju nie w czasie jazdy


zapnij VAG'a 01->08->003 i w drogę ... pełne obciązenie (pedał w podłodze) 3ci bieg - obroty od2900 do 3100 ... napisz jakie wartości VAG pokazuje
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez TOMEK 84 » 22 lis 2008, o 11:41

ok ale z tym jego zamuleniem to pedał w podłodze i te obroty to dość dłuuuga droga :-o
ok sprawdzimy to i napisze co wykazało
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości