Witam,
3 tygodnie temu podczas jazdy ok 120-160 moim Golfem AFN coś pikło jakby zgasł ale potem jechał normalnie, następnie po zgaszeniu i chęci uruchomienia Golfa ponownie nie ładował akusia i zaceła migać kontolka żarowych świec -czujnik przy hamulcu.
Odstawiłem do Mechanika zatem TDIka.
Mechanik stwierdził że to alternator i że dodatkowo mam problem z wiązką elektryczną (o tym wiedziałem bo magik co robił tego Golfa pod "siebie" zrobił cuda z wiązką... wlutował w nią przekaźniki etc...)
Mechanik stwierdził też że pompa wtryskowa też jest do roboty przy okazji zbliżał się termin rozrządu więc kompleksowo zleciłem też wymianę.
Pompa zregenerowana jakieś syfy ponoć w baku były.. więc nowe przewody paliwowe i odpowietrzony układ etc
przy okazji okazało się że akuś też siadł masakra mnie pociągnęło z gotówką niestety ale trudno..
Golf po powrocie od Mechanika stał się innym autem muli jak cholera auto 1,6 mnie objedzie passata afn seria z 4 osobami na pokładzie nie dogoniłem nawet (
w moim aucie mam wtryski 0.216 i pompe miałem modzoną.. pompiarz przestawił ją ponoć fabrycznie.. ale i tak powinienem mieć około 120km a tak nie jest:/
dodatkowo szarpie, przerywa, chodzi głośno, żre olej! - od wymiany ostatniej nawet kielicha oleum nie pobrał a zadupczał tak że 2litrowe auta objeżdżałem jak chciałem a 2paki na liczniku...w moment.. nie mam pojęcia co to może być... mechanik mi powiedział może wtryski się zasyfiły.. ale były dobre ja w to wątpie.. macie jakieś sugestie może ? bo zostawiłem łącznie ponad 3k a jestem mega mega zawiedziony na tyle że chcę sprzedać Golfa bo to nie jest to czego chce... a i zaczął mi ciut więcej palić... na początku jakby mniej ale teraz jakby żłopał więcej... prosiłbym o pomoc osoby co się znają bo zależy mi by to ogarnąć
[ Dodano: 2014-04-12, 20:31 ]
a zapomniałbym przed awarią dymił na czarno przy gwałtownym przyspieszaniu teraz jakby ciut zbielał ale dymi więcej.. - ja auto traktuję jako środek dojazdu do pracy ale przede wszystkim hobbystycznie i wszystkie naprawy są na bieżąco wymiany co do eksploatacji po każdej jeździe czasem nawet 5minut chodzi leje mu tylko shell vpower nitro diesel żadnego innego paliwa raz czy dwa na mrozy zatankowałem arktyka ze statoila i tylko tyle żadnych no namów czy zlewanej ropy z tirów.