1.9 TDI AHU Problem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TDI AHU Problem

Postprzez jaroloczek » 24 sty 2010, o 19:45

Witam wszystkich !
Mam problem z moim golfem III Tdi, zaczal inaczej chodzic tak dziwnie buczy najmocniej to slychac przy 2tys obr./min i caly czas cos cyka (non stop) pod maska, moim zdaniem to zaworek n75 ale nie ejstem pewnien. Co moze byc przyczyna tego buczenia i czy ten zaworek ma tak cykac czy nie? bo wczesniej tego nie bylo. Dzieki z gory za pomoc
jaroloczek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 lis 2009, o 18:26
Lokalizacja: Kraśnik

1.9 TDI AHU Problem

 

Postprzez polliv » 24 sty 2010, o 21:17

jeżeli cyka przy filtrze paliwa to N75. u jednych cyka u innych nie i nie jest to związane ze sprawnością jego działania. co to znaczy buczy? może jakaś dziura w wydechu Ci się zrobiła?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez jaroloczek » 24 sty 2010, o 21:34

Buczy tzn glosniej chodzi, taki basowy dzwiek dziwny jest to strasznie uciazliwe, i z tego co sie wsluchiwalem to raczej z silnika .
jaroloczek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 lis 2009, o 18:26
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez polliv » 24 sty 2010, o 21:38

może podkładkę Ci wydmuchało między turbiną a downpipe? sprawdzałeś tam? albo się śruby poluzowały. u brata tak było i też buczał.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez jaroloczek » 24 sty 2010, o 22:14

nie sprawdzlem tam dzieki sprawdze to
jaroloczek
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12 lis 2009, o 18:26
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez leopard » 24 sty 2010, o 23:54

polliv napisał(a):może podkładkę Ci wydmuchało między turbiną a downpipe

:przestraszony: :padam: :wstyd: metalowa podkładka - tego się nie da wydmuchac

pierwsze gdzie buczy to "portki" (łącznik elastyczny) - ewentualnie z drugiej strony - rura dolotu za przepływomierzem
otwarty EGR też ładnie mruczy basem ...

podepnij VAG'a - zrób test pod obciązeniem - będziesz widział czy N75 działa i w jakim zakresie pracuje
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez polliv » 25 sty 2010, o 00:02

leopard napisał(a)::przestraszony: :padam: :wstyd: metalowa podkładka - tego się nie da wydmuchac

a jednak gdy śruby będą lekko odkręcone nawet z metalową podkładką dzieją się cuda. u brat była luźna jedna śruba i podkładkę wypchnęło poza krawędź styku.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez leopard » 25 sty 2010, o 00:05

polliv napisał(a):gdy śruby będą lekko odkręcone

ja rozumiem że dizel musi się telepac ... ale aż tak mocno :oops: ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez polliv » 25 sty 2010, o 00:08

silnik się nie telepie. był remontowany i możliwe, że ktoś źle dokręcił śruby przy montowaniu turbiny. widać było, że nakrętki nieoryginalne były.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości