1.9 TDI brak mocy...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TDI brak mocy...

Postprzez szymbor91 » 28 lis 2013, o 23:45

mam problem z golfem 3 1.9 tdi 90 km... wymieniłem w nim turbine zmieniłem zaworek n75 zmieniłem wężyki zmieniłem rozrząd bo był źle założony i przestawiona pompa , więc ją też ustawiłem na kompie powymieniałem wszystkie filtry wymieniłem przepływomierz i nic dalej brak mocy . Po podłączeniu pod komputer nie pokazuje zadnych błędów nie mam pojecia co moze być nie tak... panowie pomóżcie bo ręce opadają golfik ładnie wygląda a nie ma mocy tej co powinien....
szymbor91
szymbor91
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 maja 2013, o 17:50
Lokalizacja: Ełk

1.9 TDI brak mocy...

 

Postprzez przemo1251 » 29 lis 2013, o 00:16

Wrzuć logi dynamiczne i statyczne z vaga.


Wątek analizy logów:
http://www.golf3.pl/topics10/diagnostyka-vt56017.htm
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez Piaggio » 29 lis 2013, o 19:44

sporo rzeczy wymieniłeś- i właściwie wszystkie które odpowiadały by za stan braku mocy..... pozostaje ECU- otworzyl bym go i sprawdzile wężyk od Ciśnienia który jest w srodku........
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez szymbor91 » 29 lis 2013, o 21:06

jeszcze raz postawie go żeby podłączyli go pod komputer ale ostatnim razem czyli jakis miesiąc temu nie było żadnych błędów tylko pompa paliwa była źle ustawiona i ją ustawili juz mi dobrze no wiec nie wiem. Wyżej kolega napisał coś o ,,logi dynamiczne i statyczne,, nie wiem za bardzo o co w tym chodzi ale zajade do jakiegoś lepszego mechaniora i mu powiem żeby mi to sprawdził. Ręce opadają a i pieniedzy mniej w kieszeni z każdą wizytą u mechanika ... włożyłem już kupe pieniędzy a efektów brak dlatego napisałem o tym na forum golfika mam drugiego golfa z tym samym silnikiem który idzie 190km/h a mój ledwo 120 to jest masakra ...
szymbor91
szymbor91
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 maja 2013, o 17:50
Lokalizacja: Ełk

Postprzez palio » 29 lis 2013, o 21:09

Logi statyczne wykonujemy na postoju (bieg jałowy) natomiast logi dynamiczne wykonujemy pod obciążeniem na 3 lub 4 biegu. Wszystko masz opisane w temacie, który podał kolega przemo1251 .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez szymbor91 » 29 lis 2013, o 21:46

Dzieki wielkie panowie na pewno skorzystam z waszych rad o postępach bede pisał tu na forum ale jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły co mogło by być nie tak to niech pisze jak może . Z góry dzieki
szymbor91
szymbor91
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 maja 2013, o 17:50
Lokalizacja: Ełk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości