Witam w moim golfie IV 1.9 TDI 90 km pojawił się ostanio problem raz na jakiś czas zapali się kontrolka oleju po zgaszeniu silnika jest ok potem zapali się np ponownie za kilka dni albo przejechaniu sporej ilości km .Na początku zmieniłem filter i olej na 15w40 mineralny ale problem pozostał kostka od czujnika na swoim miejscu. Jak sądzicie czy już pampa albo silnik do roboty
trzeba bylo zalac 10w40 polsyntetyk a nie mineral ktory jest gestrzy i sie dziwic ze cisnienie zaczyna szalec, im zimniej tym olej gestrzy sie robi, to ze golfik ma duzo najechane nie oznacza ze masz lac mineral. mineral do poloneza sie leje.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Auto jest w rodzinie od 3 lata i lany był ciągle olej 10w40 elfa i teraz jak zrobiłem wymianę zrobiłem na tym oleju 10w40 1700km i pojawił się problem więc najpierw kupiłem olej ale teraz 15W minerał aby sprawdzić czy pomoże ale problem nadal jest zanim zacznę miskę zdejmować .
ja bym bardziej szukal winy elektrycznej w samym czujniku lub polaczeniu czujnika z przewodami skoro po zgaszeniu i zapaleniu jest ok
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Tylko ten problem pojawi się na gorącym silniku zawsze , kabel dokładnie przejrzałem i jest cały nic jutro pojadę wymienię czujnik jeszcze zanim pojadę sprawdzić czy jest ciśnienie .
[ Dodano: 2014-03-20, 00:43 ] Wymieniłem dzisiaj czujnik i po przejechaniu 140 km zapaliła mi się raz kontrolka wieć to nie była wina w czujniku .I teraz jest moje pytanie bo jak znam przypadek to jak pojadę do mechanika to kontrolka się nie będzie palić czy pomimo tego sprawdzi mi jakie mam ciśnienie bo jest to dla mnie uciążliwy problem bo już nie wiem w czym szukać przyczyny .