Nie wiem co będę robił. Najpierw muszę zdobyć więcej informacji.
Na ciepłym silniku idzie całkowicie inaczej niż na zimnym, a kiedyś robiłem test z kumplem który ma chipowaną do 134KM MK IV i naprawdę niewiele z tyłu zostałem, więc uważam że jak na 18 letniego klekota, to jeszcze jakoś jedzie
Czekam na info od drugiego kumpla, który ma taką samą Europę, tyle że hatchback.
Rozpędziłem się do ponad 170km/h (licznikowo)
[ Dodano: 2012-02-21, 17:49 ]Jutro jadę na kanał szukać oznaczenia na skrzynce biegów.
Według nalepki w bagażniku mam silnik 1Z, czy jeszcze coś potrzeba żeby stwierdzić jaka tam powinna być skrzynka?
A może jest to kwestia opon?
Z przodu mam 175/65, z tyłu 180 na 60, powinny być 185/60 - czy to może mieć aż taki wpływ? Felgi 14 oczywiście.
[ Dodano: 2012-02-27, 17:20 ]Już zorientowałem się trochę w temacie. Być tam powinna skrzynia CTN, a ewidentnie nie jest.
Jak sądzicie, opłaca się wymieniać?
Autem planuję jeździć jeszcze co najmniej 5 lat, głównie trasy (dłuższe i krótsze, ale miasta raczej niewiele. Jazda spokojna, nastawiona na oszczędność. Koszty wymiany - około 600-700zł (sama skrzynia ok. 450)
[ Dodano: 2012-03-13, 16:19 ]Nie wiem czy jak napiszę tutaj, to temat podskoczy nie też nie ale spróbujemy.
Już wiem jaką mam skrzynię: CGX, czyli wynikałoby że od benzyniaka 1.8
Planuję zrobić przekładkę, powiedźcie mi tylko czy warto brać skrzynie na allegro? Niby gwarancja jest, ale za przekładkę nikt mi kasy nie odda.
Co radzicie? Mam na miejscu warsztat, który ściąga z niemcowni używane części i od razu je montuje - ale nie byli w stanie powiedzieć mi kiedy taka skrzynia będzie, dlatego też myślę o zakupie via allegro i przekładce na własną rękę.
Na co uważać? O co pytać?