1.9 TDI Europe '93 prędkość a obroty

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez rafol1988 » 16 lut 2012, o 16:39

kurde...ja tez jak jade 100km/h to mam ok 3 tys a moze minimalnie wiecej...1.9 TD 75km
rafol1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 16:31
Lokalizacja: Olsztyn

 

Postprzez slawek5t » 16 lut 2012, o 17:21

rafol1988, wczesniej nie zauwazyles ? :D
Silnik juz zaczyna buczeć a ty masz tylko 100-110 na liczniku.....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 16 lut 2012, o 17:59

Skrzynia pewnie pochodzi z VR6 albo ABFa bo tylko tam byl wysprzeglik hydrauliczny jak w TDI wraz z linkami do lewarka.
Inaczej wiazaloby sie to z przeszczepem lewarka z linek na ciegna i sprzeglem na linke.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 16 lut 2012, o 18:08

A jakby dać skrzynke tdi do vr6 to ile by poleciał ? :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 16 lut 2012, o 19:20

Okolo 310km/h przy 6500obr/min
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 16 lut 2012, o 19:46

Jest moc to można pokusić się o zmiane skrzyni. Ale gdzie tu w polsce tyle jechac....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez mazdah » 16 lut 2012, o 20:55

Nie zdążyłem nagrać niczego w sensownych warunkach:
http://youtu.be/ssBGYpAz0Ec

Silnik nie do końca dogrzany, auto załadowane trochę sprzętem (jakieś 80kg), było delikatnie pod górkę, ale akurat nie było pod ręką nic bardziej płaskiego.

Bieg V, dociśnięcie gazu do podłogi (pewnie gdybym bardziej kontrolował otwarcie przepustnic to przyspieszenie byłoby lepsze).
Mzdh
mazdah
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lut 2012, o 14:56
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez slawek5t » 17 lut 2012, o 05:53

Masz 90 KM ?
Nawet słabo coś idzie....

Tutaj masz mój film na 3 biegu. 60-100

http://www.youtube.com/watch?v=2YjaJNgVsNw
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez mazdah » 17 lut 2012, o 10:27

No jednak 3 a 5 bieg to jest pewna różnica. Mój nie przyspiesza poniżej 2000 rpm, a ta 60km/h na 5 wypada ciut poniżej. Jak jak turbina złapie to zaczyna ciągnąć dopiero.
Mzdh
mazdah
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lut 2012, o 14:56
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez slawek5t » 17 lut 2012, o 14:44

Ale i tak coś słabo idzie. Może przez tą skrzynie.
Co teraz bedziesz robił ?

na 4 biegu przy 100kmh miałbym około 2,5 tys obr...
a przy 60kmh (4) jakies 1700 obr i też by ciągnął


Tutaj film 80-120 - 4 bieg
http://www.youtube.com/watch?v=ZVzw6vDT ... re=related

edit :

To ile on Ci pojedzie teraz ? 140 ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez mazdah » 17 lut 2012, o 19:53

Nie wiem co będę robił. Najpierw muszę zdobyć więcej informacji.

Na ciepłym silniku idzie całkowicie inaczej niż na zimnym, a kiedyś robiłem test z kumplem który ma chipowaną do 134KM MK IV i naprawdę niewiele z tyłu zostałem, więc uważam że jak na 18 letniego klekota, to jeszcze jakoś jedzie ;)

Czekam na info od drugiego kumpla, który ma taką samą Europę, tyle że hatchback.

Rozpędziłem się do ponad 170km/h (licznikowo)

[ Dodano: 2012-02-21, 17:49 ]
Jutro jadę na kanał szukać oznaczenia na skrzynce biegów.
Według nalepki w bagażniku mam silnik 1Z, czy jeszcze coś potrzeba żeby stwierdzić jaka tam powinna być skrzynka?

A może jest to kwestia opon?
Z przodu mam 175/65, z tyłu 180 na 60, powinny być 185/60 - czy to może mieć aż taki wpływ? Felgi 14 oczywiście.

[ Dodano: 2012-02-27, 17:20 ]
Już zorientowałem się trochę w temacie. Być tam powinna skrzynia CTN, a ewidentnie nie jest.

Jak sądzicie, opłaca się wymieniać?
Autem planuję jeździć jeszcze co najmniej 5 lat, głównie trasy (dłuższe i krótsze, ale miasta raczej niewiele. Jazda spokojna, nastawiona na oszczędność. Koszty wymiany - około 600-700zł (sama skrzynia ok. 450)

[ Dodano: 2012-03-13, 16:19 ]
Nie wiem czy jak napiszę tutaj, to temat podskoczy nie też nie ale spróbujemy.

Już wiem jaką mam skrzynię: CGX, czyli wynikałoby że od benzyniaka 1.8

Planuję zrobić przekładkę, powiedźcie mi tylko czy warto brać skrzynie na allegro? Niby gwarancja jest, ale za przekładkę nikt mi kasy nie odda.

Co radzicie? Mam na miejscu warsztat, który ściąga z niemcowni używane części i od razu je montuje - ale nie byli w stanie powiedzieć mi kiedy taka skrzynia będzie, dlatego też myślę o zakupie via allegro i przekładce na własną rękę.

Na co uważać? O co pytać?
Mzdh
mazdah
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 16 lut 2012, o 14:56
Lokalizacja: Kalisz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości