1.9 TDI GT 90KM Problem z odpaleniem nietypowy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Repsol » 31 sty 2010, o 17:04

maxwwo napisał(a):Gdzie jest ECU ???


W środkowej części podszybia. Pod tymi plastikami, które zakrywają filtr przeciwpyłkowy i mechanizm wycieraczek.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

 

Postprzez leopard » 1 lut 2010, o 15:51

maxwwo napisał(a):Gdzie jest ECU

podłacz VAG'a - on odczyta oznaczenie sterownika ...

szukaj 0289060XX XX
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Komas » 5 lut 2010, o 22:44

Podłącz Vaga i sprawdz temp silnika. Możesz mieć walnięty czujnik temperatury
Komas
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SotoM » 6 lut 2010, o 11:46

zobacz czy paliwo sie nie cofa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez maxwwo » 6 lut 2010, o 13:28

czujnik odpada mam już wstawiony nowy pomimo ze stary był cały. Paliwo też się nie cofa. Najprawdopodobniej błąd w komputerze. Jak tylko dorwę VAG to sprawdzę numer. Co dalej jeśli to wina oprogramowania komputera ?? Trzeba wymienić komputer czy da się wgrać nowe?
Avatar użytkownika
maxwwo
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 13 lip 2008, o 22:36
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez SotoM » 6 lut 2010, o 14:00

momze uwalony jest czujnik temp.palkiwa w pompie wtryskowej. ktoś rozgarniety jak podłączy vag'a i wejdzie gdzie trzeba to sprawdzi... chyba ze kwestia regulacji kąta wtrysku...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez maxwwo » 6 lut 2010, o 16:15

auto było u elektryka i na komputerze wszystko jest ok. :kwasny:
Avatar użytkownika
maxwwo
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 13 lip 2008, o 22:36
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez leopard » 6 lut 2010, o 23:03

SotoM napisał(a):momze uwalony jest czujnik temp.palkiwa w pompie wtryskowej
napewno nie - uszkodzony czujnik podaje ujemną temperaturę zeby wymusic wysoka dawke podczas rozruchu silnika ...

miałes podac numer ECU - jeśli nie masz VAG'a - wyciagnij ECU i spisz numer z naklejki na nim (numer VW/Audi i Bosch) - podasz numer powiem ci czy to mapa zapłonu czy nie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez clive120 » 7 lut 2010, o 02:19

otwórz maske auta i sprawdz listwe elektryczną (gumową) która idzie o każdejświecy żarowej. Zobacz czy idzie tamtendt prąd. a jak idzie to czy do każdej. Mialem problem z odpalaniem auta rano lub jak postoi pare godzin na podworku, podkreślam ze akumulator jest 100% sprawny. zobaczy czy ta listwa styka sie ze swiecami moze to jest twoj problem pozdro
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez maxwwo » 10 mar 2010, o 16:58

Przyczyną okazał sie przestawiony rozrząd, niestety po 2 tygodniach ten sam objaw i znowu przestawiony rozrząd. No a teraz golf stoi z rozbitym przodem po czołówce ( facet poleciał na lodzie na zakręcie prosto, całe szczęście małe prędkości) No i narazie lipa bo trzeba czekać na ubezpieczyciela). Czyli narazie nic wiecej w temacie odpalenia nie dodam. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
maxwwo
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 13 lip 2008, o 22:36
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez leopard » 11 mar 2010, o 02:16

maxwwo napisał(a):Przyczyną okazał sie przestawiony rozrząd, niestety po 2 tygodniach ten sam objaw

miałes 2 razy farta - 3ci raz może byc już gorzej - zmień pasek rozrządu - oglądnij koło zębate pompy wtryskowej - te koła często się wyslizguja (od przebiegu)

co do stłuczki - nie ma tego złego ... najważniejsze ze jesteś w jednym kawałku ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron