

aczkolwiek mam problem ze swoja golfina a dokładnie z jej obrotami
lecz do rzeczy
chodzi o to ze auto ma strasznie niskie obroty
jadac 100km/h na 5 biegu auto ma nieco wiecej niz 2tys obrotów moze 2,1 , 2,2 tys
dla innego przykładu gdy jade 40km/h na 4 biegu auto ma minimalnie wiecej niz 1tys obrotów
przy czym z deka go muli
ogołem ciezko tez sie wkreca na obroty na 1 ,2 ,3 biegu idzie dosc dobrze lecz gdy wbije 4 łapie muła

ogołem podejzewam turbine bo trochu głosno mi swiszczy i czuc jakby załanczała sie przy kolo 2,3 tys obr ( nie wiem czy to dobry moment )
mam zamiar oddac ja do regeneracji lecz chciałbym sie upewnic czy to moze byc głowna przyczyna . bo wiadomoze ze regeneracja tania nie jest

ogołem szukałem w wyszukiwarce lecz nie znalazłem podobnego przypadku

co do logów bede szczery jestem ciemny w tym i nie wiem jak sie to robi ,
co do odpalania nie ma problemow , nie kopci nie dymi , olej nie znika
z góry dziekuje za pomoc
i przepraszam jezeli cos nie tak napisałem