1.9 TDI po wyrównaniu głowicy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TDI po wyrównaniu głowicy

Postprzez Wujo1983 » 9 sie 2013, o 18:26

Witam,

Wyrównałem głowicę u POLOKA i sprawdziłem cisnieniowo.
Powiedzieli ze liznęli ją o 0,9mm.
Po założeniu wszystko ustawilismy na cechy i w jednym momencie spotyka się jakis zawór z tłokiem i nie mozna dalej przekręcic silnikiem.Uszczelke dalismy grubszą tak na wszelki wypadek.
Co tu zrobic? Co moze byc spartolone? Bo nie mamy juz sił ;|
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

1.9 TDI po wyrównaniu głowicy

 

Postprzez krzyś » 9 sie 2013, o 22:36

Rozrząd ustawiles dobrze na znaki walek zablokowany pompa i znak na kole zamachowym od strony skrzyni?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 9 sie 2013, o 22:43

tak jak mówisz kolego
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez Pozor » 12 sie 2013, o 15:51

ja raz robiłem T4 po źle zplanowanej głowicy było widać jak krzywo splanowane mają może też u cb tak jest a może też być tak że twoja głowica już była wielokrotnie planowana albo za grubo zjechali przez co tłoki uderzają o zawory
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez KAMNILEK » 13 sie 2013, o 09:16

nie obejrzałeś głowicy przed montażem? Było by widać czy nie jest zbyt dużo zebrane.....
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez AdiK__ » 13 sie 2013, o 09:41

0,9? To poszalałeś.. przed planowaniem na starej uszczelce ile było otworów? Znajdują się tu - Obrazek

Jeśli były 3 a zlizali 0,9 to tylko szukać drugiej głowicy.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Wujo1983 » 16 sie 2013, o 19:24

Orginalna uszczelka była wiec podejrzewam orginał

Problem rozwiazany , poczyscilem tloki i wszystko , założylem i dziala
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Postprzez krzyś » 16 sie 2013, o 20:00

ale musiałeś mieć tego nagaru że aż o zawory haczyło :szok:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 17 sie 2013, o 09:22

304 koła robi swoje a tymbardziej jak ruszysz.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości