1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez TOMEK 84 » 1 cze 2009, o 15:14

no tez to stwierdzilismy z mechanikiem ale zanim się za to wezme to spr jutro vagiem :-D
moze to jakies duperelswo
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

 

Postprzez SotoM » 1 cze 2009, o 23:17

cyka...a moze to wtrysk sie rozczelnił - i cykanie bedzie jak wydmucha podkładke miedzianą pod wtryskiem i cisnienie sprężania ucieka na zwnątrz...moc w tedy taką jakąś bedzie miał. osłuchaj przy wtryskach. szczegulnie 1 i 2.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 1 cze 2009, o 23:35

SotoM napisał(a):i cykanie bedzie jak wydmucha podkładke miedzianą pod wtryskiem

To jest fizycznie niemozliwe.


Jesli to nie n75 to pewnie rolka od alternatora lub rozrzadu. Ale to raczej tak grzechocze, a przy pewnych obrotach ustaje.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 1 cze 2009, o 23:39

:lol: to mało w życiu widziałeś. np: w rozwiązani CR jest to standard... jak długo pojeździsz z przedmuchem to potem życze ci powodzenia w odkuwaniu wtrysku. w TDI jest to też możliwe...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 2 cze 2009, o 00:07

Jak ta podkladke ma wydmuchac? Przeciez podkladka jest pomiedzy glowica a obudowa wtryskiwacza, ktora idealnie wpasowuje sie w otwor w bloku glowicy.
To nie jest guma, ktora moze wyfrunac ot tak. Na prawde pierwszy raz slysze, zeby wydmuchalo miedziana podkladke spod wtryskiwacza TDI na VP.
Moze chodzi o pekniecie tejze podkladki. Wtedy jest inna rozmowa :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez TOMEK 84 » 2 cze 2009, o 16:07

oki pany nie kuccie sie :-P kazdy ma racje
u mnie cyka rolka od alternatora a dzis byłem na vagu takie blędy miał

00550-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku
o1117-sygnał obciązenia zacisku alternatora df (to może tak cykac)

i imobilajzer ale umnie imobilajzer działa a vag pokazał ze cos jest nie tak

usunołem te błedy czy cos jeszcze mam zrobic???
jutro jedę sprawdzic czy z powrotem są
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Bradley » 2 cze 2009, o 17:46

TOMEK 84 napisał(a):00550-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku

Log statyczny 000BS oraz 004BS
Log dynamiczny 004
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez TOMEK 84 » 2 cze 2009, o 18:03

Bradley napisał(a):
TOMEK 84 napisał(a):00550-regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku

Log statyczny 000BS oraz 004BS
Log dynamiczny 004


co znaczą te kody????
cos musze zrobic sprawdzic naprawic przestawic???
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Bradley » 2 cze 2009, o 18:09

Byc moze masz przestawiony kat wtrysku, zaworek N108 nie potrafi wysterowac bo konczy mu sie zakres regulacji, lub sam jest uszkodzony.
Mozliwosci jest jeszcze pare jak uszkodzony wtrysk sterujacy, zatankowales kiepska gnojowke, masz lewe powietrze w ukladzie paliwowym, itp.

TOMEK 84, zrob takie logi jak mowilem i sie sprawdzi czy jest ok.
W 000BS bedziesz mial guzik TDI timing lub cos takiego (zalezne od wersji vaga i tlumaczenia), kliknij, otworzy sie wykresik, zrob screenshota. Testujesz na rozgrzanym silniku do 90C
Dodatkowo zrob standard czyli 003 008 011 ;-)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez TOMEK 84 » 2 cze 2009, o 18:18

oki jutro pojade dzis tez sprawdzałem na rozgrzanym do 90 stopni
a paliwo tankuje tylko na bp diesel ultimate
moze masz racje wtrysk do wymiany
i tak planowałem wymienic na 216tki i zwiekszyc dawke
a jeszcze jedno ppytanko
moge tak jezdzic nic się nie stanie ???
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Bradley » 2 cze 2009, o 18:29

TOMEK 84, wszystko zalezy co tam pisalo przy tym bledzie.
Moze byc np. blad sporadyczny, zwarcie do masy lub cos w ten desen.
Samo odpiecie kostki od n75 czy przeplywomierza wykarze pozniej blad w vagu chociaz te elementy moga byc w 100% sprawne.
Zlogujesz tamte grupy to sie sprawdzi. Pewnie to efekt tego szarpniecia i utraty mocy, N108 mogl zbzikowac przez jakis moment.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez TOMEK 84 » 2 cze 2009, o 18:42

a kur... grzebałem sam przy kostkach przepływke odczepiłem :mur:
sprawdzałem czy się nie wypieły albo sus kazdą kostke ruszułem przed wczoraj a dzis na wago smigłem kurcze nie potrzebnie to było
zobaczymy jutro
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 139 gości

cron