1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 7 maja 2012, o 17:19

Wstaw do swojego tematu a koledzy się wypowiedzą.
Pamiętaj, że jak będziesz robił logi statyczne to temp. silnika musi wynosić 90*C
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez slawek5t » 7 maja 2012, o 17:32

Masz problem z turbiną a statyczne nie wykażą czy ona prawidlowo pompuje
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez boleK1315 » 7 maja 2012, o 19:05

Kolego oczekujesz pomocy to rób to o co Cię prosimy.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez niedziolek » 10 maja 2012, o 17:06

ja proponuje taki zabieg tani a bardzo pomocny zadzialalo w 3 autkach moim i ziomkow:


wiec tak: wykrecilem caly filtr powietrza z dolotem do turba. kupilem taki spray (niebieska puszka z duzym napisem EGR & TURBO) : http://www.vdoleje.pl/fil...rbo_cleaner.jpg i tam gdzie jest miejsce na rure do turba psikalem nooo z 1/2 puszki ale nie za pierwszym razem tylko z 7/8 powtorzen psikasz, zostawiasz na 5minut i psikasz jeszcze raz i jeszcze raz mozna nawet dojechac do 3/4 puszki zeby tam wprysnac smialo tym samy sprayem wypsikalem przeplywke te siatki i intercooler. pozniej wszedlem na forum i zobaczylem jak powinny byc podlaczone prawidlowo wezyki z zaworka n75 (wymiaeniajac wezyki na nowe (wszystkie) ) podlaczylem to tak jak powinno byc pozniej zlozylem wsytzstko do kupy. odpalilem (ciezko mu to poslzo bo duzo spraya ale tym sie nie trzeba martwic po minucie niecalej zgasic go znow odpalic i pojechac na 10 minut (zeby przczyscilo spraya bo bedzie bardzo dymic przez 15/20 minut) pozniej juz przetsaje dymic a autko jest bardzo sprawne KOSZT 30 PLN plus wezyki i czas pozdrawiam
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 10 maja 2012, o 22:53

niedziolek, Zeby czyszcznie turba bylo tak proste to bylo by zbyt pieknie- niestety kierownice spalin- sa po stronie goracej a tym wynalazkiem psika sie w otwor zasysający powietrze czyli od strony zimnej-moim skromnym zdaniem aby porzadnie i dobrze przeczyscic Turbo trzeba je niestety wyjąc i rozebrać.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez niedziolek » 10 maja 2012, o 23:41

nooo ja wlasnie uczynilemw szystko zgodnie z instrukcja ktora napisalem, i jestem zadowolony bo roznica jest niesamowicie duza, nie wiedzialem, ze moj golf moze tak jezdzic jak teraz wiec jezlei tego nie probowales to moze nie neguj :) ja polecam wyprobowana metode.
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 11 maja 2012, o 07:18

niedziolek, pisałeś że przy okazji tego czyszczenia rurbo wymieniłes tez wszystkie węzyki- może tu leżał twoj problem że auto nei chciąło jechac, a co do metody jak ktos uzna że warto sprobować to spróbuje i tyle.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez niedziolek » 11 maja 2012, o 09:30

no dokladnie a ja wymienilem wszytskie wezyki racja ale znow moj znajomy w passacie mial problem z obrotami ze turbo na poczatku mial dobre a pozniej jak by mu nie dzialalo i jak zrobil ten zabieg to wszystko zadzialalo :) wiec ja po prostu, komu sie chce i ma taki problem niech sprobuje mi pomoglo :)
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez korek922 » 12 maja 2012, o 23:02

Hmm no szybko tych logów nie zrobie bo laptop mi nawalił :evil: Problem rozwiązany . Był to dziurawy wąż od IC. Potrzebuje jeszcze jednej odpowiedzi. Czy moje turbo jest ze zmienna geometria ?? Prosze o szybką odpowiedz.
Korek
korek922
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 19 lip 2008, o 11:59
Lokalizacja: jasło

1.9 ALE problem z turbem

Postprzez peter1991 » 27 maja 2012, o 16:52

Panowie mam taki mały problemik.
Mianowicie turbo raz działa, a raz nie działa..
Jade i wszystko ok, zgasze samochód przyjdę za jakiś czas i po odpaleniu nie działa turbo, przejade jakiś kawałek poczekam chwilkę odpalę i turbo znowu jest. Problem pojawił się przy powrocie z Nysy, po zjechaniu na chwilkę na MOP, pod górę św. Anny ledwo wjechałem po czym zjechałem i odczekałem i się naprawiło. Gdzie szukać przyczyny ??
peter1991
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 14:07
Lokalizacja: Orzesze
Rocznik: 1999
Silnik: 1.9 ALE
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 27 maja 2012, o 17:34

w podłaczeniu komputera i sprawdzeniu błedów lub zrobienia logów... bo teraz to mozna pisac... az moze w koncu trafisz... ale ja na poczatek spiał bym na krótko nadcisnienie połacz gruszke przy turbo bezpośrednio do mini króćca na alu.czesci turbiny i pojexdzij... jesli bedzie ok wniosek ze cos sie dzieje z układem węzyków lub gdzies jest uszkodzony jakis wezyk.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez oberbas » 10 cze 2012, o 17:19

a czy w silniku 1,9 td AAZ tez jest ten zawor n75?
oberbas
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 6 wrz 2007, o 10:43
Lokalizacja: łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości