ja proponuje taki zabieg tani a bardzo pomocny zadzialalo w 3 autkach moim i ziomkow:
wiec tak: wykrecilem caly filtr powietrza z dolotem do turba. kupilem taki spray (niebieska puszka z duzym napisem EGR & TURBO) : http://www.vdoleje.pl/fil...rbo_cleaner.jpg i tam gdzie jest miejsce na rure do turba psikalem nooo z 1/2 puszki ale nie za pierwszym razem tylko z 7/8 powtorzen psikasz, zostawiasz na 5minut i psikasz jeszcze raz i jeszcze raz mozna nawet dojechac do 3/4 puszki zeby tam wprysnac smialo tym samy sprayem wypsikalem przeplywke te siatki i intercooler. pozniej wszedlem na forum i zobaczylem jak powinny byc podlaczone prawidlowo wezyki z zaworka n75 (wymiaeniajac wezyki na nowe (wszystkie) ) podlaczylem to tak jak powinno byc pozniej zlozylem wsytzstko do kupy. odpalilem (ciezko mu to poslzo bo duzo spraya ale tym sie nie trzeba martwic po minucie niecalej zgasic go znow odpalic i pojechac na 10 minut (zeby przczyscilo spraya bo bedzie bardzo dymic przez 15/20 minut) pozniej juz przetsaje dymic a autko jest bardzo sprawne KOSZT 30 PLN plus wezyki i czas pozdrawiam
niedziolek, Zeby czyszcznie turba bylo tak proste to bylo by zbyt pieknie- niestety kierownice spalin- sa po stronie goracej a tym wynalazkiem psika sie w otwor zasysający powietrze czyli od strony zimnej-moim skromnym zdaniem aby porzadnie i dobrze przeczyscic Turbo trzeba je niestety wyjąc i rozebrać.
nooo ja wlasnie uczynilemw szystko zgodnie z instrukcja ktora napisalem, i jestem zadowolony bo roznica jest niesamowicie duza, nie wiedzialem, ze moj golf moze tak jezdzic jak teraz wiec jezlei tego nie probowales to moze nie neguj ja polecam wyprobowana metode.
niedziolek, pisałeś że przy okazji tego czyszczenia rurbo wymieniłes tez wszystkie węzyki- może tu leżał twoj problem że auto nei chciąło jechac, a co do metody jak ktos uzna że warto sprobować to spróbuje i tyle.
no dokladnie a ja wymienilem wszytskie wezyki racja ale znow moj znajomy w passacie mial problem z obrotami ze turbo na poczatku mial dobre a pozniej jak by mu nie dzialalo i jak zrobil ten zabieg to wszystko zadzialalo wiec ja po prostu, komu sie chce i ma taki problem niech sprobuje mi pomoglo
Hmm no szybko tych logów nie zrobie bo laptop mi nawalił Problem rozwiązany . Był to dziurawy wąż od IC. Potrzebuje jeszcze jednej odpowiedzi. Czy moje turbo jest ze zmienna geometria Prosze o szybką odpowiedz.
Panowie mam taki mały problemik.
Mianowicie turbo raz działa, a raz nie działa..
Jade i wszystko ok, zgasze samochód przyjdę za jakiś czas i po odpaleniu nie działa turbo, przejade jakiś kawałek poczekam chwilkę odpalę i turbo znowu jest. Problem pojawił się przy powrocie z Nysy, po zjechaniu na chwilkę na MOP, pod górę św. Anny ledwo wjechałem po czym zjechałem i odczekałem i się naprawiło. Gdzie szukać przyczyny
w podłaczeniu komputera i sprawdzeniu błedów lub zrobienia logów... bo teraz to mozna pisac... az moze w koncu trafisz... ale ja na poczatek spiał bym na krótko nadcisnienie połacz gruszke przy turbo bezpośrednio do mini króćca na alu.czesci turbiny i pojexdzij... jesli bedzie ok wniosek ze cos sie dzieje z układem węzyków lub gdzies jest uszkodzony jakis wezyk.