1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez innotic » 29 cze 2012, o 22:24

Miałem coś podobnego. U mnie wyglądało to tak, że czasami Golf jeździł jakby miał 20km i wolno wchodził na obroty. Rzadziej szedł jak powinien. Zauważyłem potem, że gdy pociągnąć go pow 3,5 tys. obrotów coś ustępowało i auto nabierało większego wigoru. Nie była to jednak pełna moc. W moim wypadku była to uszkodzona przepływka. Kupiłem używkę za 50zł. Najlepiej podmień sobie na próbę z innego auta, tylko uważaj przy wykręcaniu żeby nie uszkodzić mocowania śrub wew. obudowy filtra powietrza.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

 

Problem Golf III 1.9 TDI Spadek mocy śmierdzi plastkiem

Postprzez gregorek20 » 30 cze 2012, o 11:40

Witam mam taki problem ponieważ gdy jest upalna pogoda autko traci moc na 4 biegu w ogóle nie przyspiesza śmierdzi spalonym plastikiem temperatura ok 90 stopni. Myślałem nad tym czy to nie wina wentylatorów ponieważ dość głośno chodzą przy tym pedał hamulca robi się twardy i ciężko hamować. Proszę o odpowiedz jestem zielony w motoryzacji i nie wiem co robić ?

[ Dodano: 2012-06-30, 10:41 ]
Jeśli chodzi o hamulce miałem wymieniane tarcze i klocki na nowe wszystko było odpowietrzone ten twardy pedał hamulca robi się tylko przy tym w/w problemie. Proszę o pomoc
gregorek20
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 cze 2012, o 11:35
Lokalizacja: INT

Postprzez innotic » 30 cze 2012, o 15:47

Skoro śmierdzi spalonym plastikiem, coś się ewidentnie pali i MUSI kopcić. Zatrzymaj się od razu, maska w górę i szukaj źródła dymu.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

Postprzez gregorek20 » 30 cze 2012, o 16:14

z tego co zauwazylem to z wentylatorow ? nie ocieraja sie czasem o siebie lub chlodnice gdy temperatura sie powieksza i zaczynaja chodzic ? i jakis czujnik nie powoduje odciecia mocy ? turbiny
gregorek20
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 cze 2012, o 11:35
Lokalizacja: INT

Postprzez radomiak » 1 lip 2012, o 00:44

[ Dodano: 2012-06-30, 10:41 ]
Jeśli chodzi o hamulce miałem wymieniane tarcze i klocki na nowe wszystko było odpowietrzone ten twardy pedał hamulca robi się tylko przy tym w/w problemie. Proszę o pomoc


moim zdaniem tu jest problem i jeszcze raz zobaczylbym hample a to ze smierdzi z kratek bo przecierz wentylator musi zkasc brac to powietrze i zeby nie bylo tak ze ciagnie spalenizne z hampli do kabiny. sprawdz kola czy nie sa gorace jak jedziesz i hample moim zdaniem jeszcze raz do sprawdzenia. jak wiemy prawie kazde cialo stale zwieksza swoja obietosc pod wplywem ciepla.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez innotic » 1 lip 2012, o 13:38

Skąd zapach palonego plastiku od hamulców? Nie sądzę. Uważam że to może też nie być od wentylatorów Z drugiej strony palony plastik śmierdzi, a tam nie ma nigdzie temperatury żeby się palił. Żeby się roztopił potrzeba 200-300 stopni.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

Postprzez gregorek20 » 1 lip 2012, o 15:06

radomiak napisał(a):
[ Dodano: 2012-06-30, 10:41 ]
Jeśli chodzi o hamulce miałem wymieniane tarcze i klocki na nowe wszystko było odpowietrzone ten twardy pedał hamulca robi się tylko przy tym w/w problemie. Proszę o pomoc


moim zdaniem tu jest problem i jeszcze raz zobaczylbym hample a to ze smierdzi z kratek bo przecierz wentylator musi zkasc brac to powietrze i zeby nie bylo tak ze ciagnie spalenizne z hampli do kabiny. sprawdz kola czy nie sa gorace jak jedziesz i hample moim zdaniem jeszcze raz do sprawdzenia. jak wiemy prawie kazde cialo stale zwieksza swoja obietosc pod wplywem ciepla.


zanim wymienilem klocki i tarcze tez tak sie dzialo? ale od czego ten spadek mocy bo napewno nie od hamucow. jak jade w krotkie trasy tak sie nie dzieje dzisaj jest cieplo jechalem kawalem z 5 km i nic
gregorek20
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 cze 2012, o 11:35
Lokalizacja: INT

Postprzez radomiak » 1 lip 2012, o 19:32

innotic napisał(a):Skąd zapach palonego plastiku od hamulców?

klocki bardzo podobnie smierdza


innotic napisał(a):Z drugiej strony palony plastik śmierdzi, a tam nie ma nigdzie temperatury żeby się palił. Żeby się roztopił potrzeba 200-300 stopni.


skąd ty to wytrzasnoles :!: przy 120 stopniach plastik sie topi a przy 40-50 staje sie plastyczny (oczywiscie nie kazdy)


zanim wymienilem klocki i tarcze tez tak sie dzialo?


no to moja teoria padla :-)
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez gregorek20 » 1 lip 2012, o 20:57

jutro bede zagladal w te wentylatory z mechanikiem mi sie zdaje ze to wlasnie ich wina bo ciezko chodza albo maja lozyska wybite i ocieraja jak sie pala lapie je czujnik i odcina turbine i spada moc
gregorek20
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 cze 2012, o 11:35
Lokalizacja: INT

Postprzez innotic » 2 lip 2012, o 01:34

Trochę przesadziłem z tymi 200 stopniami, ale np. taki polietylen to dopiero w 120 stopniach zaczyna się powoli topić. Nie wydobywają się przy tym żadne pary mające coś wspólnego z traktowaniem HDPE ogniem. Jednakże w trakcie produkcji wyrobów przeznaczonych dla motoryzacji często stosuje się dodatki poprawiające te właściwości.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

Postprzez Piaggio » 2 lip 2012, o 16:51

gregorek20 napisał(a):jutro bede zagladal w te wentylatory z mechanikiem mi sie zdaje ze to wlasnie ich wina bo ciezko chodza albo maja lozyska wybite i ocieraja jak sie pala lapie je czujnik i odcina turbine i spada moc
nie ma zadnego takiego czujnika. to że spada moc- to byc może turbo przeladowuje i łapie notlaufa?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez innotic » 2 lip 2012, o 20:56

Tak jak pisałem Ci na GG, zaopatrz się w interfejs. Możliwe, że masz dwie usterki na raz i my głowimy się niepotrzebnie czym to połączyć.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron