1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Praca turbiny w 1z

Postprzez hellaflush » 17 sie 2012, o 20:00

Przy jakich obrotach czujecie pracę turbiny w 1Z?
Ja u siebie czuję tak lekko powyżej 2tyś obr - niezbyt dobrze?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Praca turbiny w 1z

 

Postprzez damianco » 17 sie 2012, o 20:10

A dlaczego tak uważasz???
Turbina pracuje cały czs bo jest napędzana energią spalin natomiast pełne doładowanie bedziesz czuł od ok 2000 obr. w przypadku 1Z. Ja mam 500 tysi na turbinie i jest to ori turbo takie jak wyjechało z fabryki w 1995r.
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Piaggio » 17 sie 2012, o 20:47

no wlasnie po czym wnioskujesz ze słabo pompuje? najlepiej podłaczyc vag-a i heja sie przejechac- zlogowac grupe 11 i wtedy zobaczyc jak wstaje turbo- jezeli jest zdrowe to osiągnie wartosc 0,85 bara przy 1750 obrotach.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez hellaflush » 17 sie 2012, o 20:56

Dzięki za odpowiedź.
Mam golfa od niedawna a jest to mój pierwszy diesel więc każda informacja jest ważna :)

Czy słabo pompuje, no właśnie bdb bo jak dmuchnie to wciska w fotel :hyhy:
A niebawem sprawdzę go w VAGu.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez slawek5t » 18 sie 2012, o 11:34

U mnie przy około 1800 obr wstaje turbo. Też tak powinieneś mieć.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

KOPCI NA NIEBIESKO, CIEZKO PALI Z RANA, SPADEK MOCY

Postprzez tood » 4 wrz 2012, o 22:38

Witam.

Posiadam golfa 1.9 tdi 90 KM 1995r.

Otoz moj problem polega na tym :

- samochod strasznie kopci na niebiesko przy odpalaniu pozniej jest juz lepiej.
- zuzywa bardzo duzo oleju
- ciezko pali z rana pozniej jest ok
- spadek mocy

Dodam tyle ze ostatnio jechalem i samochod odmowil posluszenstwa po prostu stanął wymienilem turbine i pojawily sie powyzsze problemy.

Prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam. :-(
tood
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 wrz 2012, o 22:25
Lokalizacja: miastko

Postprzez Piaggio » 5 wrz 2012, o 00:53

Hymmmm.... jak jechałeś to poprostu stanoł? zgasł? czy jak? czym sie zasugerowałeś ze turbina padła? i ją wymieniłes? sprawdził bym znaki rozrzadu! czy sie zgadzają!! bo problemy ktore opisałeś wskazuja własnie na przestawiony rozrzad
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez tood » 5 wrz 2012, o 07:41

Jechalem i samochod po prostu nie mial mocy jechac, dlatego stanolem i dalej kolega mnie holował. wymienilem turbine poniewaz tak kazal mechanik teraz samochod jezdzi ale ma powyzsze problemy. na starej turbinie strasznie bardzo strasznie bral olej i wgl nie mial mocy. Jak tak uwazasz to sprawdze rozrzad.
tood
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 wrz 2012, o 22:25
Lokalizacja: miastko

Postprzez marcinkazimierz » 5 wrz 2012, o 08:09

a kompresja mowi helow helow
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Spadek mocy 1.9 TDI AFN - uszkodzony czujnik temperatury

Postprzez AdamPLSieradz » 10 wrz 2012, o 15:51

Hej,
mam taki problem w swoim Golfie. Otóż, do wymiany mam na pewno czujnik temperatury, ten czteropinowy. Objawia się to tak, ze kiedy odpalam auto na zimnym silniku, wszystko jest ok, auto pali na dotyk, elegancko, jest moc. Mogę tak jechać cały czas, nie wyskakuje zaden błąd. Jednak kiedy go zgaszę i odpalę na ciepłym , auto wskakuje na 2,5 tys obrotow, potem wraca do normalnych , ale zapala sie kontrolka swiec zarowych ( miga) i auto traci na mocy. Zmienilem juz dwa czujniki ( oba zamienniki ) i oba dzialaly przez kilka takich odpalan, po czym znowu to samo. Jestem wiec pewny, ze to jego wina, ale czemu nie chcą one działac? Drugi problem , nie wiem czy nie jest zwiazany z pierwszym, otoz, teoretycznie po odpaleniu na zimnym i na cieplym silniku jest ok, jest moc, ale odcina mi ja jakby przy ok 140 km/h. Czuc jakby przyhamowanie , auto wiecej jak 150 km/h nie chce jechac. Nie wiem co jest tego przyczyną, czy to też wina czujnika, pomimo tego, ze nie wyswietla mi sie wtedy blad? Cos nie tak z turbo? Wiem, ze auto jezdzilo bardzo spokojnie, bo znam osobe od ktorej je kupilem, na poczatku bylo ok, jednak zrobilem nim ponad 1700 km praktycznie tylko w miescie i nie wiem czy turbo sie nie zapchalo?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Piaggio » 10 wrz 2012, o 15:56

podpinales auto pod vag-a? to że nagle traci moc- to przyczyn może byc kilka- warto było by zlogowac dynamicznie grupe 11.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez AdamPLSieradz » 10 wrz 2012, o 16:11

heh przepraszam Was, nie wiem co oznaczaja logi dynamiczne ;p nie mam za duzej wiedzy jesli chodzi o diesle ;p a ile kosztuje podpiecie VAGA i diagnoza? Wczoraj zrobilem 140 km po trasie i staralem sie go troche przegonic , na wysokich obrotach, chyba nie zaszkodzi?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości