1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 10 wrz 2012, o 20:15

AdamPLSieradz napisał(a): ile kosztuje podpiecie VAGA i diagnoza?

około 5 dyszek
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez Piaggio » 10 wrz 2012, o 22:52

Możesz też sam kupić kabelek- wystarczy najtańszy z alegro za około 30 zł do tego instalujesz vag-a na lapku + troszke rozkminki i błedy sam napewno odczytasz.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 10 wrz 2012, o 23:00

Piaggio napisał(a):Możesz też sam kupić kabelek- wystarczy najtańszy z alegro za około 30 zł do tego instalujesz vag-a na lapku + troszke rozkminki i błedy sam napewno odczytasz.

Kolega dobrze prawi :)
Już po pierwszym zabiegu kasa sie zwraca, A potem to już za friko sobie sprawdzasz. A nawet możesz zarobić bo możesz innym diagnozowac :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdamPLSieradz » 11 wrz 2012, o 08:32

Hej a to nie jest np tak, ze ten blad jest zapisany w pamięci komputera i będzie sie powtarzał dopoki go nie usunę? ( mam na mysli czujnik temperatury) Z tego co pamiętam to mozna go wykasować odłączając aku na 15 min ;p
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez slawek5t » 12 wrz 2012, o 01:15

Naprawiasz usterke i potem kasujesz błąd. Jak nie wraca to znaczy że dobrze naprawione
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez jasiu0997 » 12 wrz 2012, o 08:47

a łatwo się wkręca na obroty ?? moze być katalizator przypchany
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez AdamPLSieradz » 12 wrz 2012, o 21:16

Panowie, juz mi ręce opadaja ;p wymieniłem 3 czujnik już, działa ok, pod tym względem, że auto odpala pięknie na zimnym i ciepłym, ale kontrolki powariowaly : wskazkowka na desce od temperatury nie chce się wogole podnieśc, kontrolka od swiec żarowych nie gasnie ( gasnie po odpaleniu, ale nie na włączonym zapłonie jak wcześniej) oraz miga czerwona lampka ostrzegawcza "F" . poziom płynu ok, nie cieknie, auto chodzi dobrze, normalnie się nagrzewa. Co jest grane z tymi czujnikami???? Czujnik fimy EPS ( wloska, najdrozszy w sklepie, gość mowil , ze oryginalny bardzo ciezko jest dostac)
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez witek220 » 12 wrz 2012, o 22:48

Co do tej predkosci i braku mocy oraz miganiu kontrolki swiec to wlacza Ci sie tryb awaryjny. Tylko teraz trzeba dojsc do tego dlaczego. Jedyne pewne rozwiazanie bez zgadywania to komputer.

[ Dodano: 2012-09-12, 21:50 ]
Nie wiem czy to pomoze ale moze posprawdzaj sobie kabelki z tego czujnika. moze cos masz przerwane.

Ja mialem do wymiany przeplywomierz kiedys i po odlaczeniu jego dopiero wskakiwal tryb awaryjny, wiec moze gdzies CI co jakis czas nie laczy i wyskakuje. Ale to tylko moje przemyslenia. Sprawdz kable :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Piaggio » 13 wrz 2012, o 08:26

AdamPLSieradz, Ciężko tak gdybać- jeżeli masz możliwość, podłącz pod kompa- zczytaj błędy które wyskoczą, zróblogi dynamiczne grupy- 03, 08, 011 wstaw na forum i wtedy bedzie można powiedziec cos wiecej, jak sie robi logi dynamiczne?- opis napewno znajdziesz w necie, google itp, co do czujników napewno dobrane katologowe- i są takie jak byc powinny?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Spadek mocy... Co może być przyczyną?

Postprzez zicer » 21 wrz 2012, o 13:56

Witam, mój silnik to 1.9 tdi AFN. Dziś pojechałem załatwiać swoje sprawy i na trasie podczas wyprzedzania poczułem że golfik nie ciągnie jak powinien... Dojechałem na miejsce, załatwiłem co miałem, po ponownym uruchomieniu odzyskał moc, lecz na trasie, ciągnąc się za tirem przydusiłem go na piątce przy 60-70 km/h i znów moc znikła, więc tocząc sie powoli zgasiłęm i uruchomiłem silnik, moc znów powróciła, lecz gdy dałem pedał do podłogi to przy 110-120 km/h znów moc spadła, więc zwolniłem i znów zgasiłem silnik, lecz nie mogłem go później odpalić, zatrzymałem się, po dłuższym kręceniu załapał, moc wróciła, a ja powoli dojechałem do domu... Mam 2 kreskę na rezerwie. Paliwo powinien normalnie dostawać... Możliwe że filtr paliwa jest zatkany? A może turbina pada?
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Postprzez Piaggio » 21 wrz 2012, o 14:20

To że słabo zapalił to może byc że miałeś malo paliwa- a to że nagle traci moc to z opisu wynika typowy notlauf jego przyczyn może byc kilka- N75 przepływka badz zapieczona zmienna geometria łopatek w Turbinie- i na ta zapieczona zmienną geometrie bym obstawiał! ale aby mieć pewność jeżeli masz czym i wiesz jak to zrób log dynamiczny grupy03, 08 i 11 wtedy bedzie pewnośc- dodatkowo proponuje przestudiowac link z sasiedniego forum- napewno rozwieje twoje watpliwości http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez zicer » 21 wrz 2012, o 17:16

Po wlaniu 20l diesla nie mogłem go odpalić... Dopiero za którymś razem zaczął tak jakby łapać paliwo i odpalił. Próbowałem na rozgrzanym silniku pojezdzic na 3-4 tys obrotach, ale nic to nie pomogło. Po weekendzie pojade do znajomego mechanika, to zobaczy co jest nie tak...
Avatar użytkownika
zicer
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:42
Lokalizacja: Kuźnica (Podlaskie)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości