1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez AdamPLSieradz » 18 lis 2012, o 15:17

A czy te przewody drogie są ?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

 

Postprzez AdiK__ » 18 lis 2012, o 16:59

okolo 15zł za metr
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 18 lis 2012, o 19:28

mechanik robił logi dynamiczne? czy sprawdził na oko że łopatki nie sa zapieczone? bez logów tylko gdybanie tak jak palio45, napisał logi dynamiczne 03, 08, 011 co do n75- w afn są dwa blizniacze- zamień n75 z n18- zobaczysz czy jest poprawa
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

blad 575 cisnienie w kolektorze dolotowym

Postprzez konradgolf3 » 16 gru 2012, o 09:49

mozecie mi wszystkie mozliwe usterki wypisac tego bledu n75 tylko zmienilem ale dalej nic i nie wiem co jeszcze przeplywke odpialem stracil moc wiec uwazam ze dziala przewody od turba nowe uklad szczelny
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez Raccoon » 16 gru 2012, o 10:34

wężyki podłączone prawidłowo? grusza przy turbo działa?
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 10:35

Sprawdź wężyki idące do N75 i poprawność ich połączenia. Jak masz możliwość to zrób logi dynamiczne po 2 grupy na raz: 003+011 i 008+010.
Po każdym trybie awaryjnym trzeba ponownie uruchomić silnik by skasować tryb awaryjny aby kolejne logi były miarodajne.

Powiedz jeszcze czy udaje się skasować ten błąd? Powraca za każdym razem?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez konradgolf3 » 16 gru 2012, o 12:40

dodam ze egr chodzi sztanga na turbo tez wezyki do n75 nowe zalozylem i kombinacje robilem na wszystkie sposoby z podlaczeniem i na kazdym to samo dam rade skasowac ten blad ale jade 4bieg okolo 110 stoi i potem 120 na 5 biegu i znow stoi 130 okolo czasami 140 uzywam programu CDIF 2 nie wiem czy nim mozna logi zrobic jezeli tak to bym poprosil o jakas instrukcje... jestem laikiem na vagu

[ Dodano: 2012-12-16, 12:11 ]
powtarza mi sie blad jak dochodzi do 3tysiecy na 4biegu
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez Maniek01 » 16 gru 2012, o 15:08

Możesz sprawdzić stan wężyka który znajduje się obudowie kompa i idzie do czujnika doładowania. Jeśli będzie cały to ja profilaktycznie i tak wyczyściłbym geometrię.
Maniek01
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:34
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 15:56

Najlepiej będzie widać wszystko po logach. Nie znam programu CDIF i nie używam go więc nie pomogę.

Czy kolega ma zmienną geometrię to tego nie wiemy. Nie ma podanego oznaczenia silnika. Jest tylko 1,9 TDI. Ale jaki motor i ile PS to już nie wiadomo.

Dobrze by było gdyby kolega podał oznaczenie silnika chociaż to wtedy będzie wiadomo czy jest VNT czy nie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez konradgolf3 » 16 gru 2012, o 17:03

motor to 1.9tdi 90km oznaczenie 1z bez zmiennej geometrii
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez palio » 16 gru 2012, o 17:32

A więc nie ma możliwości zapieczenia się łopatek gdyż turbina w 1Z takowych nie posiada.

Tutaj tylko logi mogą pomóc. Ewentualnie możesz sprawdzić wężyk który idzie do ECU czy jest cały.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez konradgolf3 » 16 gru 2012, o 17:53

kolego chodzi ci o wezyk ktory idzie od kolektora dolotowego i do komputera ?? jest on caly lecz nie drozny
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 174 gości