Bradley napisał(a):Snejk18 napisał(a):Wymieniłem wszystkie przewody ciśnieniowe dochodzące do zaworka N75 i nadal nic.
Czyli czarny, niebieski i czarny? A wymieniles jeszcze wezyk od mapsensora? Ten co idzie z kolektora do komputera w podszybiu.
Tak wymieniłem wszystkie 4 przewody (ten od map sensora też)
Bradley napisał(a):Snejk18 napisał(a):Aha sprawdziłem też Westgate (nie wiem czy tak to się pisze) poprzez podanie ciśnienia na w rurkę do niego dochodzącą i działał. Po podłączeniu wszystkiego, wlazłem pod samochód a siostrzeniec odpalił silnik i przygazował, wtedy się nie poruszył nawet trochę. Może to jego wina
Na postoju nie sprawdzisz dlatego robi sie logi dynamiczne turbiny i innych podzespolow a nie logi statyczne.
nawet przy odpalaniu się nie rusza
Bradley napisał(a):Polaczenie wezyka czerwonego z niebieskim omijajac zawor n75.
tak zrobiłem i nie było czuć jakiejkolwiek różnicy podczas jazdy.
Bradley napisał(a):Opcja nr 2 (tutaj zachowac zdrowy rozsadek).
Zdejmujesz niebieski wezyk idacy do n75. Teraz turbina powinna pompowac na maksa a wastegate nie zbijac cisnienia (jesli jest sprawny i nie przepuszcza). Dlatego wazne jest zeby podczas tego testu ostroznie obchodzic sie z pedalem gazu zebys nie zapodal maksymalnego doladowania (i tak powinno zadzialac zabezpieczenie - notlauf), ale lepiej nie ryzykowac.
Tak w ogole sprawdzisz czy turbina potrafi cos napompowac czy cale cisnienie spieprza przez niesprawny wastagate.
dzięki, jutro podjadę do tego gościa u którego to robiłem i zobaczymy co z tego wyjdzie. Tym razem postaram się wyrwać od niego te logi