1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kryhaziom » 21 lut 2010, o 23:08

wydaje mi się że trochę za duża różnica. z 76 na vagu a 90 na blacie jeszcze może być. Sprawdź czy termostat hula, bo może się skończył i dlatego nie dogrzewa i jest taka różnica
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

 

Postprzez respekt » 21 lut 2010, o 23:42

Witam, miałem ten sam problem, sprawdź tak jak mówią zaworek n75 i wężyki które idą do niego, czy nie są gdzieś przetarte. Sprawdź zaworek łącząc czerwony wężyk z niebieskim, i przejedź się gdzieś, tak żebyś osiągał prędkości 120, 130km, nie powinno odcinać. Jeśli odetnie znaczy że przyczyna leży w wężykach, jeśli nie odetnie to wina leży po stronie n75. U mnie tak było, i jeżdzę narazie na zmostkowanych wężykach, auto nie będzie przyspieszać w 100% ale przynajmniej będzie wiadomo o co chodzi.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez din » 23 lut 2010, o 08:27

posprawdzalem przewody i chyba faktycznie byly nieszczelne. powymienialem i na razie jest ok. jeszcze musze sprawdzic jak sie rozbujam do 150km/h czy wszystko jest ok.
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

1.9 TDI spadek mocy

Postprzez haem1 » 16 sie 2011, o 11:14

Witam. Mam pytanie. Co się mogło stać w moim diezelku. Wczoraj przy prędkości ok. 30km/h dodałem trochę więcej gazu i nagle spadła moc, zaczął palić na 3 gary i kopcić na czarno.
Avatar użytkownika
haem1
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:16
Lokalizacja: Słubice

Postprzez Snejk18 » 16 sie 2011, o 13:12

Użyj opcji "SZUKAJ" temat przewijał się już parę razy...
:cisza: :cisza: :cisza:
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Reiven » 27 sie 2011, o 23:37

Ewentualnie jakiegos VAGa podepnij. Co rozumiesz przez troche wiecej? Pewnie hydraulika.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

[1z/AHU]Strasznie muli

Postprzez michail55 » 24 lut 2012, o 15:29

Witajcie mam problem z moim golfem. Strasznie go muli najbardziej widoczne to jest na autostradzie. do 3 biegu jeszcze ciagnie jak wrzucam 4 i 5 to jak by sie zawieszal wogule nie ciagnie i mozna wciskac pedal do max albo stopniowo nie ma znaczenia max jego predkosc to 140 na 5 przy dobrych wiatrach na ogol jest to 120 pozniej juz ciagnie go tak jak by byl zatkany. moje turbo ladnie swiszcze wiec nie wiem co jest z nim prosze was o pomoc.
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AdiK__ » 24 lut 2012, o 15:37

Kolego silnik łapie notlaufa. Sprawdź zaworek n75 i poszukaj w dziale diesel co drug temat jest o tym ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 24 lut 2012, o 15:48

AdiK__, dobrze Ci podpowiedział, auto prawdopodobnie łapie "notlaufa" i wchodzi w tryb awaryjny, w twojej turbinie ne masz zmiennej geometrii łopatek, więc najprawdopodobniej kuleje ci n75, ale najpierw sprawdz jeszcze szczelnosć gumwych przewodow ale aby miec pewnosc mógł byszrobic logi dynamiczne grupy03, 08 i 011 jezeli wiesz jak i masz czym.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michail55 » 24 lut 2012, o 16:49

zrobie te logi mam czym i wiem jak tylko brak mi czasu narazie. mam tylko nadzieje ze turbo nie jest walniete bo to juz grubszy koszt
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AdiK__ » 24 lut 2012, o 16:55

michail55, jeśli na niższych biegach zbiera się normalnie to ten problem tu ma 3/4 posiadaczy tdi czyli podciśnienie ;) jakby Ci padło turbo to by kopcił na niebiesko a po jakimś czasie zaczał by Ci ubywac olej i poszedłby w wydech ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez michail55 » 24 lut 2012, o 17:09

no wlasnie takich objawow nie mam i wlasnie do 4 jest kicha sprawdze zaworek n75 bo to moze byc albo wezyki gdzies uwalone moga byc zobaczymy w razie czego jaki jest koszt w aso za n75? a moze to n18? znaczy blad mi wychwytuje komp i jest to blad w problemie cisnienia w dolocie dokladnie go ci pokaze tylko drugiego kompa odpale

[ Dodano: 2012-02-24, 16:20 ]
taki blad

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości