1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Zarór N75

Postprzez Czapla056 » 30 cze 2008, o 16:27

mam golfa 1.9 tdi 110 km i średnio co trzy miesiące psuje mi się zawór N75 jaka może być tego przyczyna
Czapla056
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór

Zarór N75

 

Postprzez SotoM » 30 cze 2008, o 19:17

moze ci sie nie psuje tylko masz zatarta kierownicę spalin w turbinie. i łapie muła przy 120km/h??masz odczucie jakby turbina sie odłanczała tak??napewno jak bys go podłączył pod VAGa to by pokazało błod 00575
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

uciekła moc w z1

Postprzez TOMEK 84 » 31 maja 2009, o 21:27

nie mam pojęcia cio sie stało ruszyłem było oki ale cos szarpnęło naprawde delikatnie moc uciekła pali chyba wiecej
i słychac syszenie (cykanie) jakies około paska rozrządu i filtra paliwa
sprawdziłem turbo , ic , zaworki, wszystko dokoła i nic nie widac tylko słychac

co to może byc????
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez e2 » 31 maja 2009, o 21:30

vag przede wszystkim, sprawdź czy kopci bardziej (co może być związane z turbiną) jak vag nic nie wykaże no to niestety mechanik żeby sprawdził co się stało.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 31 maja 2009, o 21:33

Nie znam sie na dieslach ale wiem ze macie tam takie cos jak zawór... N75 ...
Podłacz golfika pod Vaga i zobaczymy co pokaze :) ...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez TOMEK 84 » 31 maja 2009, o 21:50

no juz się umówiłem na jutro :-D
5 lat bezawaryjnej jazdy :-) a tu taaakie cos nagle :-(


w zadnym zaworku nic nie stuka i nie puka i nie cyka to gdzies koło pompy paliwa, filtra powietrza ,a rozrządem kures...o jeb...e :wsciekly:

bez vaga sie nie obejdzie :-(
pozdrufki
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Bradley » 31 maja 2009, o 23:52

To syczy czy cyka? Bo n75 moze sobie cykac(stukac) i "ten typ tak ma" a syczenie to jest nieszczelnosc i to odmienna sprawa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 1 cze 2009, o 00:39

a w jaki sposób turbo spr...?? zdejmowałeś rure od dolotu i chwytałeś za wirnik?? patrzyłeś jaki ma luz?? cyka zaworek N75 a syczy.....moze jakieś podcisnienie masz dziurawe chyba ze ten syk to jest szum paska rozrządu...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez TOMEK 84 » 1 cze 2009, o 13:44

sciskałem wąż od ic i go zaciska jak za mocno zdusiłem



ale tylko dziwnie cyka od tej styrony filtra powietrza

pasek rozrządu jest oki
byłem u mehanika i stwierdził ze to rolka od alternatora tak cyka

mi się wydaje ze pasek mogł przeskoczyc i 1den ząbek i dlatego tak delikatnie szarpło i stracił moc ale dzis jest oki ma kopa jak zawsze ale to cykanie zostało
jest opcja jeszcze ze z turbo cos się dzieje

jutro na vag jade bez tego się nieobejdzie
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Robertuss » 1 cze 2009, o 14:24

TOMEK 84 napisał(a):ale tylko dziwnie cyka od tej styrony filtra powietrza

n75 sobie cyka jak mu się podoba :-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez TOMEK 84 » 1 cze 2009, o 15:03

no własnie osłuchałem go dokładnie i to nie n75
to cos między filtrem powietrza a pompą paliwa czy to mozliwe ze uszczelka pod głowicą lub pasek rozrzadu przeskoczył???????
ale olejem nie pluje
nic nie widac
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Robertuss » 1 cze 2009, o 15:11

To może cyka rolka (dokładniej jej łożysko) napinacza paska alternatora :-|
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości

cron