moze ci sie nie psuje tylko masz zatarta kierownicę spalin w turbinie. i łapie muła przy 120km/h??masz odczucie jakby turbina sie odłanczała tak??napewno jak bys go podłączył pod VAGa to by pokazało błod 00575
nie mam pojęcia cio sie stało ruszyłem było oki ale cos szarpnęło naprawde delikatnie moc uciekła pali chyba wiecej
i słychac syszenie (cykanie) jakies około paska rozrządu i filtra paliwa
sprawdziłem turbo , ic , zaworki, wszystko dokoła i nic nie widac tylko słychac
vag przede wszystkim, sprawdź czy kopci bardziej (co może być związane z turbiną) jak vag nic nie wykaże no to niestety mechanik żeby sprawdził co się stało.
Moje mk3 “go to work, send your kids to school follow fashion, act normal walk on the pavements, watch T.V. save for your old age, obey the law Repeat after me: I am free”
a w jaki sposób turbo spr... zdejmowałeś rure od dolotu i chwytałeś za wirnik?? patrzyłeś jaki ma luz?? cyka zaworek N75 a syczy.....moze jakieś podcisnienie masz dziurawe chyba ze ten syk to jest szum paska rozrządu...
sciskałem wąż od ic i go zaciska jak za mocno zdusiłem
ale tylko dziwnie cyka od tej styrony filtra powietrza
pasek rozrządu jest oki
byłem u mehanika i stwierdził ze to rolka od alternatora tak cyka
mi się wydaje ze pasek mogł przeskoczyc i 1den ząbek i dlatego tak delikatnie szarpło i stracił moc ale dzis jest oki ma kopa jak zawsze ale to cykanie zostało
jest opcja jeszcze ze z turbo cos się dzieje
no własnie osłuchałem go dokładnie i to nie n75
to cos między filtrem powietrza a pompą paliwa czy to mozliwe ze uszczelka pod głowicą lub pasek rozrzadu przeskoczył???????
ale olejem nie pluje
nic nie widac