1.9 TDI zgasł i nie chce odpalic

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 6 kwi 2014, o 14:40

Skoro paliwo nie dochodzi to sprawdź zawór n109. Znajduję się na dole pompy. Sprawdź czy napięcie do niego dochodzi. Jak nie t podaj bezpośredni + z aku do niego i próbuj odpalić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez daniel9415 » 6 kwi 2014, o 14:44

Zrobiłem już to, podałem mu + z aku i dalej nic. Jeszcze pytanie, wykręciłem przewód od pierwszego wtrysku od lewej, jest jakaś różnica ?

[ Dodano: 2014-04-06, 13:56 ]
Przy podłączeniu + do N109 miga kontrolka od świec podczas kręcenia, czytałem że to może być kostka stacyjki, możliwe ?
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Postprzez palio » 6 kwi 2014, o 15:00

Skoro nakrętki poluzowałeś (te na wtryskach) a paliwo nie leci to zrób jeszcze tak:
poluzuj jeszcze raz nakrętki na wtryskach i podłącz zasilanie pompy z bańki, ściągnij też wąż powrotny z pompy i zobacz czy leci tam paliwo podczas kręcenia.

Jeśli nie leci paliwo przy kreceniu rozrusznikiem w przewodzie powrotnym to znaczy, że pompa łopatkowa padła w pompie wtryskowej.

[ Dodano: 2014-04-06, 15:03 ]
Aby wykluczyć kostkę stacyjki to musisz podać + bezpośrednio z aku do rozrusznika (cienki kabelek) auto oczywiście na luzie i próbuj odpalić.

[ Dodano: 2014-04-06, 15:09 ]
Ja bym jeszcze sprawdził przekaźnik 109 w skrzynce bezpieczników. Wyjmij go rozbierz i sprawdź luty w środku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daniel9415 » 6 kwi 2014, o 15:35

palio napisał(a):Skoro nakrętki poluzowałeś (te na wtryskach) a paliwo nie leci to zrób jeszcze tak:
poluzuj jeszcze raz nakrętki na wtryskach i podłącz zasilanie pompy z bańki, ściągnij też wąż powrotny z pompy i zobacz czy leci tam paliwo podczas kręcenia.

Jeśli nie leci paliwo przy kreceniu rozrusznikiem w przewodzie powrotnym to znaczy, że pompa łopatkowa padła w pompie wtryskowej.

[ Dodano: 2014-04-06, 15:03 ]
Aby wykluczyć kostkę stacyjki to musisz podać + bezpośrednio z aku do rozrusznika (cienki kabelek) auto oczywiście na luzie i próbuj odpalić.

[ Dodano: 2014-04-06, 15:09 ]
Ja bym jeszcze sprawdził przekaźnik 109 w skrzynce bezpieczników. Wyjmij go rozbierz i sprawdź luty w środku.


Pompa na pewno sprawna, ropę ciągnie. Przewody odkręcone i kapnęło po razie z każdego..
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron